Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Mam takie pytanie, mianowicie klietka dokonała u mnie zakupu 01.09, zwrot zgłosiła 16.09 a odesłała dopiero 16.10. Prowadzę konto firmowe i nie wiem czy w takim wypadku mogę odmówić przyjęcia zwrotu. pomocy
@CARLOTTAX kupujący ma obowiązek odesłać towar w ciągu 14 dni od daty przesłania oświadczenia. Możesz więc nie przyjąć zwrotu, ponieważ kupująca nie zmieściła się w ustawowym czasie. Tutaj zawsze warto się zastanowić czy nie lepiej poinformować kupującą o przekroczeniu terminu ale jednak przyjąć zwrot. Oczywiście decyzja należy do Ciebie 🙂
@CARLOTTAX Kupujący ma 14 dni od OTRZYMANIA TOWARU na poinformowanie o zwrocie i od daty poinformowania kolejne 14 dni na odesłanie. Jeżeli termin odesłania został przekroczony, teoretycznie możesz nie przyjąć zwrotu - ale umowa została rozwiązana, po odstąpieniu od umowy przedmiot należy do sprzedającego, więc lepiej go przyjąć.
@CARLOTTAX - nie przyjmuj. Zasady obowiązują w dwie strony. Nic Ci nikt nie może zrobić.