anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy muszę przyjąć zwrot, jeśli otrzymałem zwacany towar po miesiącu od zgłoszenia odstąpienia?

CARLOTTAX
#2 Obserwator#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Mam takie pytanie, mianowicie klietka dokonała u mnie zakupu 01.09, zwrot zgłosiła 16.09 a odesłała dopiero 16.10. Prowadzę konto firmowe i nie wiem czy w takim wypadku mogę odmówić przyjęcia zwrotu. pomocy

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@CARLOTTAX kupujący ma obowiązek odesłać towar w ciągu 14 dni od daty przesłania oświadczenia. Możesz więc nie przyjąć zwrotu, ponieważ kupująca nie zmieściła się w ustawowym czasie. Tutaj zawsze warto się zastanowić czy nie lepiej poinformować kupującą o przekroczeniu terminu ale jednak przyjąć zwrot.  Oczywiście decyzja należy do Ciebie 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@CARLOTTAX Kupujący ma 14 dni od OTRZYMANIA TOWARU na poinformowanie o zwrocie i od daty poinformowania kolejne 14 dni na odesłanie. Jeżeli termin odesłania został przekroczony, teoretycznie możesz nie przyjąć zwrotu - ale umowa została rozwiązana, po odstąpieniu od umowy przedmiot należy do sprzedającego, więc lepiej go przyjąć.

oznacz moderatorów

terazauto
#13 Ambasador#

@CARLOTTAX - nie przyjmuj. Zasady obowiązują w dwie strony. Nic Ci nikt nie może zrobić.

oznacz moderatorów