anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy muszę zgodzić się na zwrot produktu?

MAMY ROZWIĄZANIE!
xFryt
#2 Obserwator#

Witam
Mam problem ponieważ kupujący kupił produkt, dostał Hasło i Login i zmienił E-mail.

Godzinę po sprzedaży utworzył dyskusję, pod tytułem "produkt nie zgodny z opisem". (produkt to gra League Of Legends)Kupujący prosi mnie o zwrot pieniędzy, ale gdy mu zwrócę pieniądze to ja zostanę bez produktu i pieniędzy. Co mam zrobić? 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
komis-bell
#21 Demiurg#

@xFryt Kupujący złożył reklamację - musisz się do niej ustosunkować - uznać bądź odrzucić.
Jeśli masz bezsprzeczne dowody na to że kupujący otrzymał zamówienie zgodne z opisem oferty i np. po zakupie zmienił maila czy cokolwiek innego to możesz taką reklamację odrzucić uznając ją za bezzasadną.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@xFryt Rozpatrz reklamację; zażądaj zwrotu towaru w celu odniesienia się do reklamacji i wówczas zadecydujesz, jeżeli nie odeśle odrzuć reklamację, pamiętaj żeby odpowiadać  w dyskusji na każde pytanie rzeczowo i w miarę szybko żeby nie dać argumentów kupującemu, oczywiści jeżeli piszesz prawdę.

oznacz moderatorów
xFryt
#2 Obserwator#

Dziękuję.

oznacz moderatorów
xFryt
#2 Obserwator#

A muszę przyjąć reklamację czy nie? 

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@xFryt Musisz ją rozpatrzyć czyli uznać bądź odrzucić.

oznacz moderatorów
xFryt
#2 Obserwator#

Oo to fajnie

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@xFryt Pamiętaj, że Twoja decyzja - jaka by nie była - musi być odpowiednio uargumentowana.

oznacz moderatorów
xFryt
#2 Obserwator#

Już się dogadałem, dziękuję za pomoc 🙂 ❤️

oznacz moderatorów