Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Mam problem ponieważ kupujący kupił produkt, dostał Hasło i Login i zmienił E-mail.
Godzinę po sprzedaży utworzył dyskusję, pod tytułem "produkt nie zgodny z opisem". (produkt to gra League Of Legends)Kupujący prosi mnie o zwrot pieniędzy, ale gdy mu zwrócę pieniądze to ja zostanę bez produktu i pieniędzy. Co mam zrobić?
@xFryt Kupujący złożył reklamację - musisz się do niej ustosunkować - uznać bądź odrzucić.
Jeśli masz bezsprzeczne dowody na to że kupujący otrzymał zamówienie zgodne z opisem oferty i np. po zakupie zmienił maila czy cokolwiek innego to możesz taką reklamację odrzucić uznając ją za bezzasadną.
@xFryt Rozpatrz reklamację; zażądaj zwrotu towaru w celu odniesienia się do reklamacji i wówczas zadecydujesz, jeżeli nie odeśle odrzuć reklamację, pamiętaj żeby odpowiadać w dyskusji na każde pytanie rzeczowo i w miarę szybko żeby nie dać argumentów kupującemu, oczywiści jeżeli piszesz prawdę.
Dziękuję.
A muszę przyjąć reklamację czy nie?
@xFryt Musisz ją rozpatrzyć czyli uznać bądź odrzucić.
Oo to fajnie
@xFryt Pamiętaj, że Twoja decyzja - jaka by nie była - musi być odpowiednio uargumentowana.
Już się dogadałem, dziękuję za pomoc 🙂 ❤️