anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy muszę zwrócić koszt przesyłki kupującemu, jeśli kupujący nie odebrał paczki?

Mybiove
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

Kupujący opłacił koszt przesyłki - 8,99 zł, ale nie odebrał paczki (paczka wróciła do sprzedawcy)? Czy muszę zwrócić mu 8,99 zł za paczkomat, jeśli poniosłam ten koszt?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Mybiove jeśli jesteś przedsiębiorcą , a klient konsumentem to tak , ale pod warunkiem ,że kupujący odstąpił od umowy . Jeśli nie masz rezygnacji z zakupu wyślij informację o powrocie przesyłki i czekaj na decyzję , nie podejmuj samowolnie żadnych kroków łącznie ze zwrotem środków .

oznacz moderatorów

Mybiove
#8 Zapaleniec#

Klient nie odebrał przesyłki z paczkomatu w terminie i dlatego paczka wróciła. Brak jakichkolwiek informacji ze strony Klienta. Stąd pytanie, czy oddać pieniądze tylko za towar, czy również za przesyłkę (za którą zapłaciliśmy do Managera paczek)

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Mybiove towar obecnie należy do klienta i to do niego , a nie do Ciebie należy decyzja co dalej . Piszę jeszcZe raz ,, nie podejmuj samodzielnie żadnych decyzji ,, ... napisz wiadomość i czekaj .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Powinien odstąpić od umowy zakupu, może che żebyście mu wysłali powtórnie, nie ma z nim żadnego kontaktu? Jeżeli nie macie to możecie zwrócić bez kosztów przesyłki.

oznacz moderatorów

serwis-texas
#19 Nestor#

@Mybiove 

Jeżeli odstąpi od umowy na odległość to tak.

oznacz moderatorów