Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Kupujący opłacił koszt przesyłki - 8,99 zł, ale nie odebrał paczki (paczka wróciła do sprzedawcy)? Czy muszę zwrócić mu 8,99 zł za paczkomat, jeśli poniosłam ten koszt?
@Mybiove jeśli jesteś przedsiębiorcą , a klient konsumentem to tak , ale pod warunkiem ,że kupujący odstąpił od umowy . Jeśli nie masz rezygnacji z zakupu wyślij informację o powrocie przesyłki i czekaj na decyzję , nie podejmuj samowolnie żadnych kroków łącznie ze zwrotem środków .
Klient nie odebrał przesyłki z paczkomatu w terminie i dlatego paczka wróciła. Brak jakichkolwiek informacji ze strony Klienta. Stąd pytanie, czy oddać pieniądze tylko za towar, czy również za przesyłkę (za którą zapłaciliśmy do Managera paczek)
@Mybiove towar obecnie należy do klienta i to do niego , a nie do Ciebie należy decyzja co dalej . Piszę jeszcZe raz ,, nie podejmuj samodzielnie żadnych decyzji ,, ... napisz wiadomość i czekaj .
Powinien odstąpić od umowy zakupu, może che żebyście mu wysłali powtórnie, nie ma z nim żadnego kontaktu? Jeżeli nie macie to możecie zwrócić bez kosztów przesyłki.
Jeżeli odstąpi od umowy na odległość to tak.