Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@shopping_kinga Zwracasz całą kwoty tą którą zapłacił kupujący, tzn. zakup + wysyłka do klienta, koszt zwrotu pokrywa kupujący.
Czyli ja jestem stratna bo za to że wysłałam paczkę nikt mi nie zwróci kosztów??
@shopping_kinga Nie znasz ustawy konsumenckiej. Tak, jesteś stratna na wysyłce w przypadku odstąpienia od umowy.
Poza tym wszystkie Twoje aukcje są niezgodne z regulaminem i prawem - dajesz tylko rok rękojmi na przedmioty nowe.
w tej sytuacji stratny jest klient , bo nie dość , że musi odesłać niechciany towar na swój koszt , to jeszcze sprzedawca mógł przez jakiś czas obracać jego pieniędzmi i np. opłacić z nich zus i us albo prowizję allegro .
🤣
@Client:98572120 Sprzedający : musi oddać za towar i przesyłkę + często towar wraca niepełnowartościowy. Kupujący bawi się przedmiotem przez 28 dni ( 14 na odstąpienie i 14 na odesłanie) bo ma taki kaprys - i to tylko za koszt odesłania. Tiaaaa kto tu jest stratny 🤔?
@shopping_kinga zwracasz i za towar i za wysyłke. Kupujący pokrywa koszt odesłania zwrotu do Ciebie
@shopping_kinga oddajesz co wpłacił ( towar i najtańszą dostawę jaką masz w ofercie, darmowa dostawa się nie liczy ) a klient odsyła na swój koszt 🙂
Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy
zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest
zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych
kosztów.
@shopping_kingazwracasz koszt towaru i najtańszy koszt transportu oferowany w danej ofercie
Dziękuje za pomoc