Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zakupił miesiąc temu pompowany materac do spania z wbudowaną pompką, przed wysyłką był sprawdzany i był szczelny, teraz kupujący twierdzi że wczesniej z niego nie korzystał,aż do wczoraj i okazyje się że po godzinie powietrza ucieka. Pytanie czy muszę przyjąć reklamacje itp.zwrócić klientowi środki?
@Alutar Jeśli sprzedajesz jako przedsiębiorca to kupujący ma 2 lata na składanie reklamacji.
Na rozpatrzenie reklamacji masz 14 dni od dnia jej złożenia.
Zwrotu nie musisz jak minęło 14dni od odbioru i kupujący chce odstąpić od umowy zakupu, tak ze jak sprzedajesz jako prywatny sprzedający, natomiast kupujący ma 2lata na rekalamcję i tu takowa zachodzi, rozpatrzyć musisz w ciągu 14dni bo inaczej jest uznana, możesz uznać albo odrzucić, możesz prosić o odesłanie w celu weryfikacji usterki, możesz rozpatrzyć na odległość.
ok. dzieki