anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy musze przyjać reklamacje od klienta, jeśli mineło już ponad 14 dni na zwrot?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Alutar
#9 Pomysłodawca#

Klient zakupił miesiąc temu pompowany materac do spania z wbudowaną pompką, przed wysyłką był sprawdzany i był szczelny, teraz kupujący twierdzi że wczesniej z niego nie korzystał,aż do wczoraj i okazyje się że po godzinie powietrza ucieka. Pytanie czy muszę przyjąć reklamacje itp.zwrócić klientowi środki?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
komis-bell
#21 Demiurg#

@Alutar Jeśli sprzedajesz jako przedsiębiorca to kupujący ma 2 lata na składanie reklamacji.
Na rozpatrzenie reklamacji masz 14 dni od dnia jej złożenia.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Zwrotu nie musisz jak minęło 14dni od odbioru i kupujący chce odstąpić od umowy zakupu, tak ze jak sprzedajesz jako prywatny sprzedający, natomiast kupujący ma 2lata na rekalamcję i tu takowa zachodzi, rozpatrzyć musisz w ciągu 14dni bo inaczej jest uznana, możesz uznać albo odrzucić, możesz prosić o odesłanie w celu weryfikacji usterki, możesz rozpatrzyć na odległość.

oznacz moderatorów
Alutar
#9 Pomysłodawca#

ok. dzieki

oznacz moderatorów