Czy musze przyjac zwrot

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam czy musze przyjąć zwrot od klienta jeżeli jestem prywatnym sprzedawca a klient chce zwrócić bo myślał ze produkt jest oczyszczaczem powietrza i nawilżaczem w jednym. Chodź w opisie jest dokładnie napisane ze to oczyszczać powietrza
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@darksen11 nie musisz skoro było napisane że to tylko oczyszczacz powietrza ale reklamację klienta musisz odrzucić do 14dni od złożenia inaczej z automatu ją uznasz

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ok dzięki bo właśnie kupujący założył mi sprawę na allegro i odpisałem ze nie przyjmę zwrotu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Odpisz także w dyskusji że ponieważ złożył reklamację na niezgodność towaru z umową bo myślał że urządzenie jest oczyszczaczo nawilżaczem a w opisie pisalo o samym oczyszczaczy reklamacje uznajesz za bezzasadną i odrzucasz. Potem wklej screeny z wiadomości że pisze że chce oddać bo to nie oczyszczaczo nawilżacz czy co tam za kwity masz

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@darksen11 napisał(a):
Ok dzięki bo właśnie kupujący założył mi sprawę na allegro i odpisałem ze nie przyjmę zwrotu
@darksen11 zrób jak napisał @az1rael
jako prywatny sprzedawca nie masz obowiązku przyjmowania odstąpień ale reklamacje trzeba rozpatrzyć
Pamiętaj tylko by odpowiadać w dyskusji terminowo max 24h bo to może być pretekstem do kar ze strony allegro.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak składa reklamację na niezgodność to nie jest zwrot, więc musisz ją rozpatrzyć.