Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ponad miesiąc allegro nie odpowiedziało na moje pytanie dotyczące zwrotu który gdzieś zaginął. Po miesiącu paczka dotarła i klient wystawił negatywa? Allegro nie ma sobie nic do zarzucenia i nie chce tego negatywa usunąć? Czy to jest według was ok?
Jak zwrot? jak to zakup ze Smartem i taki zwrot to kupujący nie jest stroną, więc pretensje nie do niego. Natomiast jak komentarz nie obraża i nie narusz regulaminu Allegro, to nie usuną.
Udzielić powinien, komentarza usunąć nie musi!
@base03 Znasz dwa najważniejsze punkty regulaminu?
Pkt.1 Allegro ma zawsze rację
Pkt.2 Jak Allegro nie ma racji, patrz punkt 1
Tam już nie obowiązują żadne zasady - czyli nie muszą odpowiadać jakiemuś podrzędnemu sprzedającemu na pytanie jeżeli im się nie podoba, nie muszą nic sprawdzać ani nawet czytać całego dialogu ze zrozumieniem.
@base03 Podaj numer korespondencji, w której nie otrzymałeś odpowiedzi - sprawdzę, co się dzieje.