Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zgłosił reklamację po pół roku od kupna okularów przeciwsłonecznych. Okazało się że jakaś cześć odpadła. Jestem sobą fizyczną i do końca nie wiedziałam co z tym zrobić. Po zbadaniu sprawy stwierdziłam, że tą cześć ozdobna nie jest tak łatwo zgubić przykręcana była na dwie dość solidne śrubki. Ale stwierdziłam, że przekażę do naprawy. Na to nie uzyskałam odpowiedzi zalegla cisza. Kupujący prawdopodobnie chciał zwrot pieniędzy. Po roku od kupna Kupujący odezwał się że chce jednak wymienić brakujący element. Proszę powiedzieć czy kupujący ma jakieś prawa skoro nie odezwał się pół roku temu na naprawę? Czy w ciągu 14 dni nie powinien to odesłać do naprawy kiedy pierwszy raz to zgłaszał?