Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie.
To nasz 4 dzień na Allegro i mamy mały problem. Mieliśmy mały błąd w BL i wystawioną większą ilość sztuk w 3 ofertach niż posiadamy. Mamy teraz 2 sprzedaże, obie za pobraniem, które chcielibyśmy anulować, niestety nie wiemy jak. W panelu Zamówienia od kupujących wybierając te zamówienia nie ma takiej opcji 😕
Z góry dziękujemy za pomoc.
Bo nie ma takiej opcji, skontaktuj się z kupującym porozmawiaj wyjaśnij i On może anulować zakup.
Dzięki za odpowiedz. Zadałem pytanie, ponieważ przy zapłacie z góry jest opcja zwrotu wpłaty i powód ”towar niedostępny”.
@BEE_shop anulować to Ty se możesz ...
Formalnie umowa jest ważna i jako sprzedawca nie masz prawa się z niej nie wywiązać, polecam poczytać KC.
Jedyną stroną która "od tak" może odstąpić od umowy jest kupujący - w przypadku pobrania masz 50% szansy, że nie uda Ci się z nim nawet skontaktować.
KEEP CALM! Znam ten zapis w KC, ale jeżeli przy zapłacie z góry jest opcja zwrotu wpłaty i powód ”towar niedostępny”, to sądziłem ze przy pobraniu znajdę coś podobnego. Napisałem smsa do kupujących, już anulowali zakup.
@BEE_shop opcja "zwrot - towar niedostępny" nie ma nic wspólnego z Twoim prawnym obowiązkiem wywiązania się z zawartej umowy. Myślisz, że jak zwróciłeś pieniądze to możesz sobie od tak nie wysłać towaru? Towar i tak z formalnego punktu widzenia jest własnością kupującego.