anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy w przypadku zwrotu prowizji zwracana jest rowniez oplata w wysokosci 0,99 za Smarta do 100zł?

accadia
#13 Ambasador#

Mala prosba o pomoc - pierwszy raz mam taka sytuacje, wiec chcialbym sie upewnic, czy dobrze postepuje, aby mi nikt nicnie zarzucil.

Klient zamowil przesylke w ramach Smarta do paczkomatu. Uplynal termin, przesylka nie zostala odebrana i wrocila.

Jasne, ze w takim przypadku powiniennem sie skontakowac z klientem, zwrocic mu pieniadze oraz wystapic o zwrot prowizji.

Moje pytania:

1. czy w przypadku zwrotu prowizji zwracana jest rowniez nowa oplata w wysokosci 0,99 za Smarta do 100 zl?

2. co w przypadku, jesli klient ponownie bedzie chcial przesylke? ponowne nadanie to sa juz dla mnie koszty i mysle, ze nie mam takiego obowiazku, poniewaz zostala nieodebrana nie z mojej winy... czy moze najlepiej zrobic zwrot klientowi i poprosic, aby kupil ponownie?

z gory dziekuje za pomoc 🙂

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

kostas11
#21 Demiurg#

@accadia zwrot nie podjętej jest za darmo więc nic nie jesteś w plecy 🙂 jak będzie chciał ponowną wysyłkę niech dopłaci 8,99 zł 🙂  taniej będzie odstąpić / oddać kasę i niech ponownie zamówi 🙂

Był post niedawni admina że 0,99 zł dopłaty nie zwracają bo usługa wykonana 😞

Ja zawsze wysyłam takiego maila jak paczka wraca 🙂

Mamy dwie opcje 🙂

Dopłatę 8,99 zł i ponowna wysyłka
1. Przejdź do zakładki Kupione
2. Wybierz właściwe zamówienie, a następnie rozwiń szczegóły
3. Kliknij [Dopłać]

Lub zwrot bez podania przyczyny
1. Przejdź do zakładki Kupione.
2. Przy wybranym zamówieniu kliknij [szczegóły].
3. Wybierz [zwróć część lub całość zamówienia], aby przejść do formularza zwrotu.
4. Zaznacz przedmioty, które chcesz zwrócić, i wybierz z listy odpowiedni powód. Możesz wybrać osobny powód zwrotu dla każdego produktu w zamówieniu.
5. Wypełnij formularz i kliknij [Zwracam produkty]. Otrzyma on wówczas e-maila.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

kostas11 - a na , jakiej podstawie wysyłasz za 8,99? To już poza All. To wchodzi już na za zwykłą umowę. Dla mnie to min. 11,00 zł. Plus pobrane za Smarta 1-2 zł. A to już koszt 3-4 zł.

Najlepiej - zwrot bez podania przyczyny i kolejny zakup. Po co tracić kasę.

 

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

Type0Negative
#9 Pomysłodawca#

Etykietę można wygenerować ponownie w menedżerze inpost za 8.99zł

oznacz moderatorów

vonNogay
#17 Koryfeusz#

@accadia Sprawdź czy w ogóle została naliczona ta opłata. Z tego co patrzyłem to 0,99 zł. jest naliczane w momencie odebrania przez klienta paczki z paczkomatu.

oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

@vonNogay tak to wygląda, ale nie miałem jeszcze przypadku nieodebrania. Może ktoś inny potwierdzi.

Mam też idące dalej pytanie. Jeżeli taki nieodebrany Smart  klient zgłosi do zwrotu, to czy nadal nie zostanie naliczona opłata?

oznacz moderatorów