Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, niedawno sprzedal PlayStation 4, jestem nowym sprzedawcą i nie wiem czy zrobiłem dobrze: początkowo sprzedawałem to na innej platformie lecz dla mojego bezpieczeństwa przerzuciłem się na allegro, chętny klient zaczął pisać do mnie na mój numer telefonu, ustaliliśmy tam że paczka będzie zawierać 7 gier zamiast tych 9 z ogłoszenia. Chciałbym żebyście wiedzieli że poza tymi grami paczka była w 100% pełna i sprawna. Po 5 dniach klient nasłał na mnie skargę w serwisie allegro iż pad ma słabą baterie i paczka zawiera 7 gier zamiast 9 na ogłoszeniu, napisałem mu że w wiadomości SMS ustaliliśmy że paczka tak będzie wyglądać, a jeśli chodzi o pada to szybko porzucił ten temat. Klient mówi że kupił na allegro coś innego niż dostał ale przyznaję się że była taka wiadomość pomiędzy nami. Napisałem do pomocy technicznej o tym że zawarliśmy umowę na wiadomości, lecz oni nadal trzymają stronę klienta, klient nie chce odesłać towaru, chce żebym oddał mu gry których nie mam. Co mogę w tym momencie zrobić?
Paczka powinna zawierać to co w ofercie, zwróć mu kasę za te dwie a wówczas Allegro nie będzie miało podstaw do reklamacji, możesz także wyrazić chęć przyjęcia zwrotu, napisz że niech odeśle a Ty mu zwrócić całą sumę. Pamiętaj że to jest reklamacja i masz 14dni na podjęcie decyzji, więc jak nie odeśle możesz odrzuć reklamację z tego powodu.
Zasada tu jest prosta. Zawsze sprzedajesz dokładnie to co wystawiasz. Jak klient kupił 7 to edytujesz ofertę i sprzedajesz mu 7. Jak klient zapłacił za 5 wysyłek 5ciu malutkich przedmiotów to ślesz mu to w 5 paczkach. Inaczej dajesz podstawy cwaniakom do naciągania Cię.
@Client:100016947 Pytanie było: "czy wiadomości sms liczą się...."
Jeżeli wykonasz zrzuty ekranu z widokiem sms a następnie potrafisz wkleić te zrzuty w dyskusji, wtedy przekonasz się czy zostaną uznane jako dowód. Warto sprawdzić.
Niestety niewielu potrafi na tak postawione pytanie jednoznacznie odpowiedzieć.