anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy zdarzyło się komuś, że towar nadany w paczkomacie został podmieniony ?

Client:35337772
#9 Pomysłodawca#

WITAM 

CZY ZDARZYŁO KOMUŚ SIĘ ŻE TOWAR Wasz nadany w paczkomacie został podmieniony ?

Mój przypadek , miałam zamówienia jedno to świeca a drugim były dwie filiżanki w pudełkach i dzbanek w pudełku włożone to było w długi karton wypchany różnymi foliami świeca natomiast była nie duża włożona  w pudełko i w drugie pudełko co nie miało możliwości zamiany opakowań , klientka w tym długim pudełku dostała świecę natomiast klient który miał ją dostać, dostał filiżanki i dzbanek niestety nie wiem w jakim pudełku  bo nie kwapi się żeby przesłać zdjęcia ale wiem na pewno że te rzeczy nie zmieściły by się w pudełko w którym była świeca. Moje przypuszczenie jest takie że przesyłki zostały złośliwie pomieszane przez pracownika paczkomatów . Co o tym sądzicie ?

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

xyz96
#21 Demiurg#

Trudno to zrozumieć, co było w jakim pudełku? Czy były to oddzielne paczki? Mi to wygląda na wasz błąd pakowania.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:35337772 a mnie wygląda na to ,że pomieszaleś etykiety .sealed

oznacz moderatorów

Client:35337772
#9 Pomysłodawca#

STARAŁAM SIĘ OPISAĆ JAK NAJBARDZIEJ ZROZUMIALE , ZAMIANY ETYKIET NA PEWNO NIE BYŁO 

CZY LOGICZNE WYDAJE CI SIĘ ABYM MAŁĄ ŚWIECĘ WŁOŻYŁA W BARDZO DŁUGIE

PUDEŁKO NA CO? 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:35337772 Inpost przy setkah tysięcy przesylek jakie ma aktualnie na stanie wybiera dwie TWOJE czy to logiczne ??? no nie pajacuj yell

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Client:35337772 może opakowania się rozpadły i pracownicy sortowni zrobili sobie dowcip pakując tak zabawnie🙂 Zdarzyło mi się, że produkt wysłany w tubie, do klienta dotarł w kopercie. Koperta była cała, w dobrym stanie, produkt zgnieciony w kulkę.😁 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@konto zamknięte też tak miałem bodajże w maju. "W nagrodę" klient zadzwonił do mnie i zwyzywał od ch...ów i oszustów, bo 1 produktu (5szt) nie było w paczce, a pozostałe były zgniecione. Zwyzywał mnie, że jakim cudem takich rzeczy nie wysyłam w kartonie. Powiedziałem, że wysłałem w kartonie, nawet kolor i rozmiar mu podałem. Później przysłał foty, a tam...foliopak. Na szczęście była data wydruku etykiety na foliopaku (1 dzień po tym gdy kurier odebrał paczkę ode mnie). Więc udowodniłem klientowi, że to Inpost namotał i podmienił opakowania, wcześniej pewnie uszkadzając przesyłkę. Oczywiście @InPost siedział cichutko i nie powiadomił ani mnie, ani odbiorcy o tej sytuacji. Liczyli chyba na to, że się nie wyda.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@konto zamknięte, mój klient był "kumaty", domyślił się, że wysłane było w innej formie🙂 więc nie było problemu. Druga przesyłka doszła w dobrej kondycji, a klient do dziś, co jakiś czas coś zamawia.🙂

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Client:35337772 nie ma opcji żeby pracownik coś przepakowywał 🙂 Aż tak to im się tam nie nudzi. Takie rzeczy robią tylko w sytuacjach gdy uszkodzą paczkę. Skoro jednak paczki nie były uszkodzone, musiałaś niestety pomylić etykiety.

Bo rozumiem, że tutaj te paczki poszły obie odwrotnie? Klientka miała mieć dzbanek z filiżanką, a klient świecę?

oznacz moderatorów

Client:35337772
#9 Pomysłodawca#

ETYKIETY BYŁY DOBRZE NADANE , SPRAWDZIŁAM. 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Client:35337772 to poproś oboje klientów żeby Ci przesłali foty opakowań i etykiet. Sprawdź wówczas na nich datę wydruku. Jeśli jsą późniejsze niż te, które naklejałaś, Inpost powinien ponieść teraz kosztu ponownych przesyłek, tak aby wyprostować tą pomyłkę.

oznacz moderatorów

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

@Client:35337772 czy paczki nadawałeś w paczkomacie? U nas dość często zdarzyło się że kurier podczas wyciągania paczek z paczkomatu naklejał źle etykiety. I wtedy kupujący który miał otrzymać odzież dostawał np. telefon 😛 Jednak jeszcze nigdy nie zdarzyło się by pomylił 2 nasze paczki, zawsze była to paczka od innego nadawcy i nasza. Sprawe na szczęście można było załatwić na infolinii inpostu.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@Client:35337772 

W przypadku zwracania więcej niż jednej przesyłki, bardzo ważne jest wskazanie poprawnego kodu zwrotu na opakowaniu paczki.
Jeśli ten warunek został spełniony to w takich sytuacjach prosimy o bezpośredni kontakt z naszym Operatorem i przekazanie wszystkich informacji mogących pomóc w weryfikacji.

Poniżej dostępne formy kontaktu:

1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000

Każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie a my dołożymy wszelkich starań aby pomóc w wyjaśnieniu sytuacji.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Dzisiaj to już nie wiadomo kto, komu i dlaczego. Wygląda na jakąś pomyłkę twoją ale nie można do końca wykluczyć namieszania przez przewoźnika.

oznacz moderatorów