Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam...do klienta doszedł rozbity przedmiot. Klient żąda zwrotu pieniędzy. Czy mam zwrócić pieniądze, czy podjąć inne kroki. Nie wiem co robić? Proszę o radę.
Firma czy osoba prywatna?
@book_owo pytasz o sprzedawcę czy kupującego?
Czy sprzedawca ma oddać pieniądze, za rozbity podczas transportu przedmiot ?
@Client:40294069 A kto stwierdził, że w czasie transportu??
Poza tym;
Wysłała osoba prywatna do osoby prywatnej.
@Client:40294069 Tak, zwróć pieniądze, klient nie kupił rozbitego przedmiotu, tylko cały. Za towar odpowiada sprzedawca nawet wtedy, gdy do uszkodzenia doszło w transporcie. Czy doszło w transporcie, to też nie wiadomo, mógł być wysłany rozbity. Nie czekaj na Dyskusję i Program Ochrony Kupujących, bo wtedy może już być za późno.
Pytanie wysłała osoba sprzedająca, także wiem doskonale, że wysłałam dobry, nieuszkodzony przedmiot. Dlatego się pytam, bo nie wiem jak się zachować.
@xyz96 Czytaj ze zrozumieniem a nie piszesz bez sensu to sprzedawca pyta i wie w jakim stanie wysłał .
@mwmonety Nie pisz mi, co i jak mam czytać i co jak mam pisać, to moja sprawa. Pilnuj swego nosa.
@Client:40294069 nie prowadzisz konta firmowego, dlatego w tym przypadku odpowiedzialność za przesyłkę została przekazana Kupującemu w momencie przekazania jej przewoźnikowi. Reklamację należy złożyć u przewoźnika możesz to zrobić Ty jako nadawca przesyłki, ale możesz też upoważnić do tego Kupującego.
Panowie @xyz96 i @mwmonety, bardzo proszę odnoście się do siebie z szacunkiem, bo takie wiadomości tylko komplikują sprawę osoby pytającej, zamiast pomóc ją wyjaśnić.
@la_nika Być może wprowadzasz w błąd.
Czyli rozumiem, że nie muszę zwracać pieniędzy, tylko najpierw złożyć reklamację w firmie kurierskiej za rozbity przedmiot? Dla przypomnienia jestem osobą, która sprzedała przedmiot, a osoba kupująca żąda zwrotu pieniędzy, które wcześniej zapłaciła.
Dziękuję pozdrawiam i już się wyciszam a swoją drogą to wreszcie ktoś podał że xyz96 jest panem bo ja tu ciągle nie wiem jak pisać.
@Client:40294069 Musisz reklamować u przewoźnika, przewoźnik odda (albo nie), kupującemu należy się towar sprawny.
@mwmonety Przecież moderatorzy AG podobno nie mają dostępu do danych osobowych kont allegro, więc skąd mogą wiedzieć czy to pan, czy pani?🤔
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere Wydaje mi się że jak moderator pisząc tytułuje "panowie" to raczej wie do kogo pisze czy do pana czy pani.
@mwmonety A mi się wydaje, że Śnieżek kiedyś pisał, że moderatorzy nie mają dostępu do tego typu danych.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere Ja pamiętam jak ktoś pisał że zna tą"panią", była RPO.
@LEW433 No to macie ból głowy 🙂 A ja mam z tego niezły ubaw, gdy tak usilnie chcecie poznać moją płeć. Oczywiście jakąś mam, zdecydowanie 🙂 Kilka osób na CP ją znało i tu chyba ze 2-3 znają.