anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy zwracacie klientowi za dostawę jeśli on odsyła zakupioną rzecz?

MAMY ROZWIĄZANIE!
patrycja4411
#3 Debiutant#
 
oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
LEW433
#21 Demiurg#

Podaj więcej szczegółów, wszystko zależy.

oznacz moderatorów
patrycja4411
#3 Debiutant#

Powiedzmy, klient kupuje jakąś rzecz, przymierza i zwraca towar bez podania przyczyny. 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Zwrot jest zawsze po stronie kupującego, jak ma Smarta to ma darmowy, Ty zwracasz tyle ile zapłacił z najniższą dostawą w ofercie, bez kosztów odesłania.

oznacz moderatorów
patrycja4411
#3 Debiutant#

Czyli mam rozumieć to w ten sposób, że jeśli w danej ofercie najtańsza opcja dostawy to poczta a klient wybiera droższą opcję czyli np. paczkomat. Nie zwracam mu za dostawę ?

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@patrycja4411 a sprzedajesz jako firma czy osoba prywatna bo to jest bardzo istotne 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
patrycja4411
#3 Debiutant#

jako firma

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@patrycja4411 Jeżeli sprzedajesz jako firma. Jako prywatny nie musisz przyjmować zwrotów.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@patrycja4411 zależy od kogo kupione i powodu odesłania 🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

Osoba prywatna sprzedajaca na AL nie musi przyjmowac zwrotow bez podania przyczyny 

Kwota zwrotu lezy po stronie kupujacego sprzedawca oddaje za najtansza wysylke z oferty chyba ze smart jest wtedy obaj sa sobie dluzni zero

 

oznacz moderatorów