Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Podaj więcej szczegółów, wszystko zależy.
Powiedzmy, klient kupuje jakąś rzecz, przymierza i zwraca towar bez podania przyczyny.
Zwrot jest zawsze po stronie kupującego, jak ma Smarta to ma darmowy, Ty zwracasz tyle ile zapłacił z najniższą dostawą w ofercie, bez kosztów odesłania.
Czyli mam rozumieć to w ten sposób, że jeśli w danej ofercie najtańsza opcja dostawy to poczta a klient wybiera droższą opcję czyli np. paczkomat. Nie zwracam mu za dostawę ?
@patrycja4411 a sprzedajesz jako firma czy osoba prywatna bo to jest bardzo istotne 🙂
jako firma
@patrycja4411 Jeżeli sprzedajesz jako firma. Jako prywatny nie musisz przyjmować zwrotów.
@patrycja4411 zależy od kogo kupione i powodu odesłania 🙂
Osoba prywatna sprzedajaca na AL nie musi przyjmowac zwrotow bez podania przyczyny
Kwota zwrotu lezy po stronie kupujacego sprzedawca oddaje za najtansza wysylke z oferty chyba ze smart jest wtedy obaj sa sobie dluzni zero