anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czynności po otrzymaniu wpłaty od kupującego

Sklep-Veco-Oil
#7 Wielbiciel#

Witam Forumowiczów.

Jestem początkującym sprzedawcą i chcę zapytać o kolejność czynności po otrzymaniu wpłaty od kupującego. Chodzi mi o to, co po kolei wprowadzać/zmieniać w zakładce Zamówienia. A może jeszcze w innych? Po pierwszej transakcji otrzymałem od Allegro e-mail o niskiej jakości sprzedaży. Chcę tego uniknąć, a pojawiły się kolejne dwa zamówienia.

Opiszę moje czynności.

Po otrzymaniu wiadomości od Allegro "Sprzedałeś przedmiot przez kup teraz" przekazuję te dane do odpowiednich działów firmy w celu wystawienia dokumentów i wydania towaru. Równocześnie zmieniam status zamówienia na "W realizacji" i wysyłam e-mail do kupującego informujący o przygotowaniu przesyłki.

Po otrzymaniu nazwy firmy kurierskiej i nr listu przewozowego wprowadzam te dane do zakładki Akcje-Numery przesyłek i zmieniam status zamówienia na "Do wysłania". Allegro wysyła informację do kupującego. Korzystamy z innych firm kurierskich, niż te z którymi współpracuje Allegro.

Po otrzymaniu wiadomości, że kurier opuścił teren firmy, zmieniam status zamówienia na "Wysłane" 

Szanowni Forumowicze Co jeszcze? Co dalej? Może coś wpisuję źle? Kiedy zamówienie jest zrealizowane? Czy dopiero po wystawieniu opinii przez kupującego. W jaki sposób Allegro stwierdza, że zamówienie jest zrealizowane? Bardzo proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

pulkownik66
#19 Nestor#

@Sklep-Veco-Oil  Nie że źle wpisujesz, tylko nie współpracujesz. Allegro tak to zbudowało, aby cię zmusić do korzystania z firm przewozowych, które narzuca. Inne firmy niż te od Allegro, po prostu mają w zadzie i nie monitorują takich przesyłek, więc paczki masz jakby nie wysłane. Taki monopolistyczny manewr. My dajemy, ty musisz z tego korzystać.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#