Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj ktoś kupił na lokalnym. Nie mógł zapłacić z PKO przez Wasz system. Wysłanie przelewu tradycyjnego też mu nie wyszło. Nie wiem czemu. Klient starszy człowiek więc nie wiem po czyjej stronie był błąd. Mówił, że banku i już od jakiegoś czasu tak ma. W każdym razie zgodziliśmy się telefonicznie na wpłatę bezpośrednio na moje konto, nawet zapłaci te 13 zł za paczkomat, bo tym za 9zł chyba wtedy nie mogę wysłać. I tu zaczyna się problem. Dane kupującego wysyłacie dopiero po wpłacie, a ta wpłata przez Was nie przejdzie.... Skąd niby mam wziąć dane do wysyłki? Dzwonić do niego?
@kaliszaneczka-x Po prostu. Ustal z nim paczkomat. Sprawdź numer telefonu klienta, dobrze aby podał na wszelki wypadek jakiś e-mail, nawet nie swój jeżeli niema tylko kogoś z rodziny (chodzi o kod do paczkomatu). Jak nadasz przesyłkę InPostem to wklej, na wszelki wypadek numer nadania do transakcji. Tyle
No właśnie to jest to, że muszę do niego dzwonić czy pisać żeby te dane zdobyć. Zostało sprzedane wiec powinnam wiedzieć gdzie to wysłać obojętnie czy udało mu się zapłacić w ten czy inny sposób.
Nie, bo ta transakcja zostanie anulowana po 7 dniach (zakładam że to transakcja Allegro). Nie zostanie pobrana prowizja a Ty sprzedaż poza serwisem. Allegro jest to nie na rękę i dlatego nie podaje Ci danych do wysyłki.