Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich
Ustawiłem sobie punkt odbioru u siebie dla przesyłek. Jeden kupujący widzi punkt odbioru a inny nie ma takiej opcji. Chciałbym aby każdy kupujący miał taką możliwość. Jak to zmienić?
@adekcompl Wszystkie Twoje oferty mają możliwość odbioru osobistego. Możesz poprosić o zrzut ekranu Kupującego, który nie widzi punktu odbioru? Możesz również podpowiedzieć Kupującemu, że wszystkie opcje dostawy zobaczy po przejściu w zakładkę "Dostawa" w sekcji "Warunki zakupu" (dotyczy aplikacji) i "Dostawa" w szczegółach zakupu w przeglądarce.
Przesyłam screena od kupującego. Zaznaczę ze ja mam wszystko w porządku u siebie bo inna osoba miała widoczny punkt odbioru u mnie i tak zakupiła przedmiot.
@adekcompl Kupujący ma możliwość rozwinięcia opcji dostawy i płatności za pomocą przycisku [ZOBACZ WSZYSTKIE].