Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, ostatnio sprzedałem na allegro.cz biurko pepickowi zależało na czasie więc wysłałem je najszybciej jak mogłem ale przesyłka od 4 października wisi w sortowni Robakowo. Pepicek dostał gorączki i zgłosił zwrot i powód "nie dotarł na czas" i teraz chce jak najszybciej zwrot pieniędzy. Ale nie mogę zrobić mu zwrotu bo jak przesyłka pójdzie dalej i ją odbierze to zostanę bez biurka i bez kasy... Pytanie co zrobić w tej sytuacji DHL od 7 października nie odpisuje na email "kolejność zgłoszeń". Mogę coś ugrać od DHL w sprawie że nie wywiązał się z umowy i straciłem klienta?
Masz 14dni na zwrot.
@Outlet_Ware pamiętaj że masz 14 dni na zwrot kasy od odstąpienia i możesz się wstrzymać do otrzymania towaru a przynajmniej jak zobaczysz w śledzeniu że wraca do Ciebie 🙂
Tak za opóźniania możesz złożyć reklamację i dostać zwrot kosztów 🙂
Gwarantowany termin doręczenia obowiązuje tylko dla przesyłek krajowych. W przypadku przesyłek zagranicznych jest zbyt dużo zmiennych na które przewoźnik nie ma wpływu.
@pecela dzięki za wyprostowanie, nie wysyłam a myślałem że tak samo to działa jak w PL 🙂