Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam sprzedałam sZalik kupujący nie odebrał go z paczkomatu, gdy wrócił do mnie zwróciłam pieniążki kupującemu , ale alegro mi nie przyznało prowizji dlaczego?
@sklep-kamila Złóż odwołanie tu; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym i dołącz potwierdzenie zwrotu pieniążków i najlepiej link do śledzenia, gdzie widać powrót przesyłki.
@sklep-kamila moim zdaniem dlatego że w systemie nie było odstąpienia od umowy kupującego. Jełsi sie odwołasz i dołączysz potwierdzenie zwrotu rabat powinien zostac przyznany
Tak naprawde to nawet kiedy kupujacy nie odbiera przesyłki ale nie złoży oświadczenia o odstąpieniu od umowy to nadal pozostaje jej właścicielem.
My w takim przypadku dzwonimy lub piszemy do kupującego z informacją że paczka do nas wrócila i prosimy o dyspozycje.
Jesli kupujacy sie kontaktuje to wówczas prosimy o odstapienie od umowy lub o dopłate do ponownej wysyłki.
Czasem jest tak że kupujący sie nie kontaktuje . Dla nieodebranych a opłaconych przesyłek mamy osobna półeczke i te przesyłki czekają na decyzje kupujących rok.
Jesli nie ma kontaktu przez rok czasu paczki są utylizowane.
Kiedyś klient zgłosił sie po paczke po ponad pół roku i ją otrzymał nie mieliśmy przypadku aby po roku ktokolwiek sie zgłaszał.