Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem maile, że moje wiadomości do kupujących zostały zablokowane z powodu z niezgodności z regulaminem. Nie byłoby to nic dziwnego, gdyby nie to, że allegro zablokowało wiadomości o zmianie statutu zamówienia, których treści nie zmienialiśmy (chyba w ogóle nie da się ich zmienić). Czyli wzory wiadomości allegro nie spełniają regulaminu allegro. Jak możemy rozwiązać tą sprawę, żeby komunikacja przebiegała z klientem przebiegała sprawnie?
z góry dzięki za pomoc
@Battlecult Cześć, dzięki za zgłoszenie, sprawdzimy tę sytuację. Podaj mi proszę numer zamówienia, w sprawie którego kontaktowałeś się z Kupującym, a także godzinę wysłania wiadomości.
Mail dotyczył
1 sztuka | 109,00 zł |
a wiadomość o zablokowaniu wiadomości otrzymałem dziś o 17.25
Wcześniej informacje były blokowane 14 i 16 listopada.
Bo tam siedzi BOT i wyłapuje słowa wg klucza i nie wie o co chodzi ale sobie je zablokuje.
@Battlecult Dziękuję. Skonsultuję tę sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@Battlecult Otrzymałeś powiadomienie mejlowe z powodem zablokowania wiadomości. W Twojej stopce znajduje się link do strony internetowej, na której prowadzisz sprzedaż — zatem zamieszczanie ich w wiadomości może prowadzić do zakupów poza Allegro.