anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego Allegro zwróciło cały koszt dostawy klientowi który zwrócił 1 z 2 par butów? Brak SMART

APF1
#8 Zapaleniec#
 
oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

Monika__L
#15 Entuzjasta#

ale jak allegro zwrociło? to ty zlecasz zwrot środków

oznacz moderatorów

APF1
#8 Zapaleniec#

Zwroty mam automatyczne, dokonuje ich Allegro, dobrze że nie zwrócili za obie pary butów dotąd im ufałem a teraz widzę iż trzeba chyba ręcznie robić

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Kupujący odsyła na własny koszt, więc opisz sprawę jaśniej, jak kto i co?

oznacz moderatorów

APF1
#8 Zapaleniec#

Klient kupił 2 pary butów 46 i 47. Kupujący  bez Smart więc 10,95 za przesyłkę , po czym odesłał buty 46 a zostawił 47 a Allegro zwróciło 265 za buty plus 10,95 koszt dostawy  to widzę jest metoda na darmową dostawę bez Smart.!!!

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ale jak mu Allegro zwróciło, automatyczny zwrot?https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=14a4eea0-8c13-4c5f-84d2-aa1b52a06c15

Jak działa automatyczny zwrot wpłaty dla zwróconego zamówienia

Aby taki zwrot był możliwy, klient musi:

  1. Wypełnić formularz zwrotu na naszej stronie, za pomocą opcji [zwróć zakup].
  2. Nadać przesyłkę zwrotną za pomocą kodu lub etykiety zwrotu. Wygeneruje je podczas wypełniania wspomnianego wyżej formularza zwrotu
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@APF1 kupujący wybrał metodę przesyłki "Allegro Paczkomaty InPost" i zapłacił za nią 10.95 zł i zgodnie z warunkami ustawionymi w ofercie, której dotyczy zwrot, przesyłka zwrotna jest za darmo, więc wszystko się zgadza. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

APF1
#8 Zapaleniec#

Ale zwrócił połowę zamówienia a nie całość? Czyli ta druga zakupiona para butów miała dostawę GRATIS?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie pasuje Mi to, przy częściowym zwrocie, kupujący nie otrzymuje kosztów przesyłki!

oznacz moderatorów

APF1
#8 Zapaleniec#

2024-02-17.png

oznacz moderatorów

APF1
#8 Zapaleniec#

Dlatego wstawiłem ten post rozumiem, że nie muszę wszystkiego wiedzieć o Allegro i nauka kosztuje.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@APF1 aby mieć 100% pewności, wyjaśnię tę sytuację ze specjalistami i wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ nie do końca się zgadza bo odesłał część towaru

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@APF1 było edytować, tu na allegro nie wszystko działa jak powinno 😞

Możesz zlecić zwrot ręcznie (zanim wykona się automatyczny) lub odrzucić automatyczny zwrot (w zakładce Zwroty). Domyślnie masz na to 2 dni (tę liczbę można zmienić). W przypadku braku reakcji po tym czasie zwrot wykonuje się automatycznie.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

APF1
#8 Zapaleniec#

Dotąd działało to prawidłowo a tu jakbym wykrył lukę w systemie. 

oznacz moderatorów