anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego informacja o zwrocie prowizji pojawiła się w tylko "Złożone wnioski"?

MAMY ROZWIĄZANIE!
janeana
#11 Animator#

Witam serdecznie,

Być może banalnie proste pytanie, ale kto pyta, nie błądzi. Otóż do tej pory w przypadku zwrotu towaru wyświetlała mi się jednocześnie informacja w zakładce "Zwroty" oraz w zakładce ""Złożone wnioski" - informacja dotycząca 1 zwrotu produktu.

Natomiast dzisiaj wyświetliła mi się informacja tylko w zakładce "Złożone wnioski" - odnośnie zwrotu prowizji (rabatu transakcyjnego) - status wniosku zaakceptowany.

Nie ma to związku ze zwrotem produktu?

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@janeana być może zamówienie zostało anulowane albo przez kupującego albo automatycznie z powodu braku wpłaty i dlatego nie było informacji o zwrocie 🙂
Możesz podać mi numer zamówienia? Wtedy będę mogła sprawdzić to dokładniej. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
janeana
#11 Animator#

Nr zamówienia, w którym płatność została anulowana 4715e8b1-50df-11ec-a51c-f1d77c0931f2

Nr zamówienia, które zostało zapłacone 3d210d52-50e2-11ec-94de-8f30bdf5b4c0

Dziękuję serdecznie

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@janeana widzę, że to są zamówienia od kupującego o którego pytałaś w tym wątku. Czy to pomyłka? Czy właśnie w tym przypadku w anulowanym zamówieniu pojawiła się tylko informacja o rabacie transakcyjnym  w złożonych wnioskach?
Potwierdź proszę, bo automatyczny rabat transakcyjny jest przyznawany przy anulowanym zamówieniu, a tutaj była anulowana płatność, czyli teoretycznie kupujący mógłby ponownie je opłacić. Jeśli to rabat (zwrot prowizji) za to zamówienie otrzymałaś to będę to dalej wyjaśniać!

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
janeana
#11 Animator#

Potwierdzam, dotyczy to kupującego, o którego pytałam w tym wątku. W tym przypadku pojawiła się tylko informacja o rabacie transakcyjnym w złożonych wnioskach.

Numer zamówienia 4715e8b1-50df-11ec-a51c-f1d77c0931f2 - anulowana płatność 7:41

Numer zamówienia 3d210d52-50e2-11ec-94de-8f30bdf5b4c0 - opłacone 8:02

oznacz moderatorów
janeana
#11 Animator#

Rabat transakcyjny dotyczy anulowanej płatności z godziny 7:41

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@janeana dziekuję za Twoje potwierdzenie! Już wyjaśniam.
Rozumiem, że raz otrzymałaś rabat transakcyjny (zwrot prowizji)? Tzn. jeden dotyczący oferty  11234843203 i jedne dotyczący oferty 11397391682 w zamówieniu nr. 4715e8b1-50df-11ec-a51c-f1d77c0931f2. W zakładce Złożone wnioski jest tylko data zamówienia czyli to będzie 29.11.2021 godzina 07:41
Jeśli wszystko się zgadza to został przyznany automatyczny rabat transakcyjny, ponieważ zamówienie zostało uznane za dubel. Kupująca anulowała płatność, którą szybko powtórzyła, ale w osobnym zamówieniu i dlatego w tym pierwszym (z anulowaną płatnością) przyznaliśmy rabat.
Odnosi się do tego ten punkt regulaminu:

la_nika_0-1638281573099.png

Czyli wszystko się zgadza 👍 Gdybyś miała jeszcze pytania albo coś było niejasne, to chętnie pomogę 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
janeana
#11 Animator#

Tak, wszystko się zgadza 🙂 Bardzo dziękuję Monika, że tak wnikliwie zajęłaś się tym tematem. Teraz wszystko rozumiem 🙂 Wszystko na początku wydaje się trudne, zanim przejdzie się przez to pierwszy raz..

Jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc

oznacz moderatorów