anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego jakość sprzedaży nie rośnie?

Rychu_82
#8 Zapaleniec#

Witam chciałem się dowiedzieć dlaczego pomimo pozytywnych ocen jakość sprzedaży nie rośnie a wręcz spada,obserwuję to od jakiegoś czasu np;miałem 97,8% i kilka pozytwynych ocen,myślałem że jakość wzrośnie a ona albo stoi w miejscu lub poprostu spada na 97,7%.Moje pytanie dlaczego się tak dzieje?

 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

pinsplash
#21 Demiurg#

@Rychu_82 Sprawdź szczegóły.... Jak szybko odpowiadasz na pytania, czy uzupełniasz numery przesyłek w terminie itp..

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Rychu_82
#8 Zapaleniec#

Oczywiście zaraz przy generowaniu etykiety do wysyłki wklejam klientom numer przesyłki

oznacz moderatorów

DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

@Rychu_82 Ten system ma świra. Czas odpowiedzi na pytania, czas wysyłki uzupełnianie nieuzupełnionego, reakcje na dyskusje, to proste sprawy, ale co najważniejsze: czy ładnie i grzecznie wykonujesz wszystkie polecane bzdety (szukaj w regulaminie, bo nie mam tak mocnych nerwów).

 Nawet jeśli masz 100% pozytywnych komentarzy, to dla Allegro za mało. Są inne Pie..oły, decydujące o twojej pozycji.

oznacz moderatorów

Rychu_82
#8 Zapaleniec#

Mam wrażenie że poprostu nie chcą bym mógł wysyłać kupującym przez smarta i dlatego pomimo pozytywnych ocen jakość spada lub zostaje bez zmian.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Rychu_82 sprawdź odpowiedzi na pytania !

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Totulo
#10 Popularyzator#

Numery przesyłek być może dodajesz w terminie, ale strzelam, że na 90% masz zaniżoną ilość WYSYŁEK w terminie. Otóż od jakiegoś czasu nie liczy się, kiedy oddałeś przesyłkę do punktu/paczkomatu, a kiedy kurier ją z niego odebrał. 

U mnie na przykład kurier jeździ sobie jak chce. Nie mam podjazdów kurierskich do siedziby, więc wkładam przesyłki do paczkomatu - okazuje się, że były dni, w których kurier ostatni raz wyciągał je o godz. 17:00, a były dni, w których był ostatni raz o 12:30, gdy ja deklarowałem wysyłkę tego samego dnia przy zamówieniach do g. 16:00 - i tak też robiłem, drałowałem o 17-18 jak **piiip**a do paczkomatu, żeby dowiedzieć się potem, że rzekomo nie nadałem przesyłki w terminie, bo kurier wyjął ją następnego dnia, a to już nie liczy się jako nadanie. Później skróciłem czas wysyłki tego samego dnia do g. 14:00, 13:00 i też nic to nie dało - jak wspomniałem, zdarzało się, że kurier ostatni raz wyciągał przed g. 13 - i jakość leci... Wkurzony zaniosłem na próbę do paczkopunktu licząc, że może oni mają lepszy harmonogram i stamtąd kurier podejmuje paczki na koniec dnia. A skąd! Jeszcze gorzej. Nadałem w paczkopunkcie o godz. 11 rano, odebrana przez kuriera kolejnego dnia po godz. 12. Efekt? Oczywiście spadek jakości...

Teraz po prostu przestałem się tym przejmować, bo to nie ma żadnego sensu. 

oznacz moderatorów

SzczepanB_2005
#7 Wielbiciel#

Ocena jakości sprzedaży niestety aktualnie nie jest liczona tylko z ocen kupujących. Musisz pilnować również uzupełniania numerów listów przewozowych lub skorzystać z oprogramowania pozwalającego na automatyzację tego procesu. Dodatkowo duży wpływ na jakość ma również czas odpowiedzi na wiadomości od kupujących.

oznacz moderatorów

wicekdw
#12 Orędownik#

To jest nienormalne. Też dostałem maila o treści "Klienci oczekują od Ciebie wyższej jakości sprzedaży" pomimo, że mam 100% pozytywnych komentarzy i średnia ocenę 4,7. To jest kłamstwo - nie klienci oczekują tylko Allegro oczekuje spełnienia ich wymogów. Akurat z klientami mam bardzo dobre relacje i zawsze załatwiam wszystko na czas. Kolejny bezsens w wykonaniu decydentów z Allegro.

oznacz moderatorów