Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam chciałem się dowiedzieć dlaczego pomimo pozytywnych ocen jakość sprzedaży nie rośnie a wręcz spada,obserwuję to od jakiegoś czasu np;miałem 97,8% i kilka pozytwynych ocen,myślałem że jakość wzrośnie a ona albo stoi w miejscu lub poprostu spada na 97,7%.Moje pytanie dlaczego się tak dzieje?
@Rychu_82 Sprawdź szczegóły.... Jak szybko odpowiadasz na pytania, czy uzupełniasz numery przesyłek w terminie itp..
Oczywiście zaraz przy generowaniu etykiety do wysyłki wklejam klientom numer przesyłki
@Rychu_82 Ten system ma świra. Czas odpowiedzi na pytania, czas wysyłki uzupełnianie nieuzupełnionego, reakcje na dyskusje, to proste sprawy, ale co najważniejsze: czy ładnie i grzecznie wykonujesz wszystkie polecane bzdety (szukaj w regulaminie, bo nie mam tak mocnych nerwów).
Nawet jeśli masz 100% pozytywnych komentarzy, to dla Allegro za mało. Są inne Pie..oły, decydujące o twojej pozycji.
Mam wrażenie że poprostu nie chcą bym mógł wysyłać kupującym przez smarta i dlatego pomimo pozytywnych ocen jakość spada lub zostaje bez zmian.
@Rychu_82 sprawdź odpowiedzi na pytania !
Numery przesyłek być może dodajesz w terminie, ale strzelam, że na 90% masz zaniżoną ilość WYSYŁEK w terminie. Otóż od jakiegoś czasu nie liczy się, kiedy oddałeś przesyłkę do punktu/paczkomatu, a kiedy kurier ją z niego odebrał.
U mnie na przykład kurier jeździ sobie jak chce. Nie mam podjazdów kurierskich do siedziby, więc wkładam przesyłki do paczkomatu - okazuje się, że były dni, w których kurier ostatni raz wyciągał je o godz. 17:00, a były dni, w których był ostatni raz o 12:30, gdy ja deklarowałem wysyłkę tego samego dnia przy zamówieniach do g. 16:00 - i tak też robiłem, drałowałem o 17-18 jak **piiip**a do paczkomatu, żeby dowiedzieć się potem, że rzekomo nie nadałem przesyłki w terminie, bo kurier wyjął ją następnego dnia, a to już nie liczy się jako nadanie. Później skróciłem czas wysyłki tego samego dnia do g. 14:00, 13:00 i też nic to nie dało - jak wspomniałem, zdarzało się, że kurier ostatni raz wyciągał przed g. 13 - i jakość leci... Wkurzony zaniosłem na próbę do paczkopunktu licząc, że może oni mają lepszy harmonogram i stamtąd kurier podejmuje paczki na koniec dnia. A skąd! Jeszcze gorzej. Nadałem w paczkopunkcie o godz. 11 rano, odebrana przez kuriera kolejnego dnia po godz. 12. Efekt? Oczywiście spadek jakości...
Teraz po prostu przestałem się tym przejmować, bo to nie ma żadnego sensu.
Ocena jakości sprzedaży niestety aktualnie nie jest liczona tylko z ocen kupujących. Musisz pilnować również uzupełniania numerów listów przewozowych lub skorzystać z oprogramowania pozwalającego na automatyzację tego procesu. Dodatkowo duży wpływ na jakość ma również czas odpowiedzi na wiadomości od kupujących.
To jest nienormalne. Też dostałem maila o treści "Klienci oczekują od Ciebie wyższej jakości sprzedaży" pomimo, że mam 100% pozytywnych komentarzy i średnia ocenę 4,7. To jest kłamstwo - nie klienci oczekują tylko Allegro oczekuje spełnienia ich wymogów. Akurat z klientami mam bardzo dobre relacje i zawsze załatwiam wszystko na czas. Kolejny bezsens w wykonaniu decydentów z Allegro.