Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Podczas wystawiania przedmiotów ustawiłam cennik wysyłki w taki sposób, aby móc wysłać jedną rzecz w jednej paczce. Po ok. godzinie wprowadziłam zmianę, według której kupujący może zakupić 10 rzeczy, które wyślę w jednej paczce. Kupująca wylicytowała dwa moje przedmioty, ale z jakiejś przyczyny są one rozdzielone na dwie osobne przesyłki. Kupująca opłaciła dzisiaj jedną z nich i poprosiła o wysyłkę obu rzeczy razem. Manager przesyłek paczkomatowych z jakiejś przyczyny nie importuje mi tej przesyłki. Pozostaje też kwestia opłacenia drugiego przedmiotu bez opłacania drugi raz przesyłki. Co mogę zrobić, skoro oba przedmioty zostały wylicytowane w ramach WOŚP?
@betlak_anna niech opłaci obydwie a za jedną mu zwróć przez allegro finanse 🙂
@kostas11 Można tak zrobić ale sprzedawca będzie miał w systemie jedną przesyłkę jako nie wysłaną i po punktach polecą ,jeśli się nie mylę.
@kolekcjoner608 o ile sprzedawca nie wystawił tylko na potrzeby wośp i nie prowadzi ciągłej sprzedaży to bez różnicy 🙂
Wystawiłam produkty tylko na potrzeby WOŚP, nie planuję prowadzić regularnej sprzedaży, mimo wszystko wolałabym być w systemie na czysto. Wciąż jestem początkująca, więc zanim zaproponuję kupującej taką opcję, to chciałabym zapytać: w jaki sposób mam w takim razie dokonać tego zwrotu kosztów za drugą przesyłkę? I czy jeśli spróbowałabym się skontaktować jutro w godzinach pracy z supportem allegro, to będę realnie w stanie coś zdziałać, czy ze względu na okrojone funkcje aukcji charytatywnych nie mam na co liczyć?
Update: Udało mi się już zaimportować dane do wysyłki, mimo że wcześniej system managera paczek jej jakby "nie widział".