Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ WItam, prosilbym moderatora o sprawdzenie dla konta ami_58 jak i jest progres z weryfikacja konta. Trwa to juz ponad tydzien. Przelew zrobiony oraz dokument dostarczony byl juz jakis czas temu w celu weryfikacji.
@ami_58 już tłumaczę 🙂 Po zmianie danych powinnaś wykonać ponowną weryfikację. Czyli w tej zakładce w części poświęconej operatorowi PayU kliknąć "przejdź do banku" i wykonać przelew weryfikacyjny na 1,01 zł. Weryfikacja może zająć do 3 dni roboczych, dane właściela konta Allegro i rachunku w banku muszą być takie same, a przelew powinien być wykonany z konta podanego w formularzu.
witam, zdaje sobie sprawe z procesu. Kwestia jest taka, ze przelew weryfikacyjny robiony byl pare razy, dane konta banku vs allegro (osoby zarejestrowanej) sie zgadzaja.
moge prosic o bardziej szczegolowy powod czemu nie przebiega pomyslnie? pozdrawiam
@ami_58 dziękuję za Twoją wiadomość! Potwierdź proszę czy przelew był wykonywany do operatora PayU? Czyli w części zaznaczonej na zrzucie:
U Ciebie będzie to wyglądać trochę inaczej, bo ja mam wypłaty PayU aktywne, a u Ciebie powinna być informacja "przejdź do banku". W systemie nie widzę, aby był wykonywany przelew weryfikacyjny do operatora PayU, tylko do Przelewy24. Ale jeśli potwierdzasz, że w ten sposób go wykonywałaś to czy możesz przesłać potwierdzenie wykonania przelewu weryfikacyjnego na adres spolecznosc@allegro.pl? Będę to dalej wyjaśniać.
Witam,
wlasnie podeslala, dowod przelewu na email podany wyzej spolecznosc@allegro.pl z emailu k*******a@op.pl
@ami_58 dziękuję! Otrzymałam wiadomość. To potwierdzenie dotyczy przelewu weryfikacyjnego dla Przelewy24, wypłaty z salda tego operatora są aktywne na Twoim koncie, ale środki są na saldzie PayU. Dlatego wejdź proszę tutaj i w części poświęconej PayU wybierz "przejdź do banku" wtedy przelew weryfikacyjny będzie wykonany dla PayU.