Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego nie dostaję wypłaty środków ze sprzedaży, skoro mam przy PayU "aktywne". Muszę aktywować jeszcze przelewy 24? Z resztą wykonałem przelew testowy i dostałem jego zwrot. A nadal mam napisane że oczekiwanie na przelew. Wpisałem dane z dowodu dziś, to aktywuje te wypłaty wreszcie?
Mam ten sam problem. Wysłałam przelewy na P24 i PayU już kilka razy, dodałam skan dowodu również kilka razy, ale dalej mam nieaktywne wypłaty. Wciąż czekam na odpowiedź i rozwiązanie problemu, bo to jest niedorzeczne
Wysyłanie wielokrotne nic nie daje, powinno trwać to 5dni, wszystkie dane muszą być zgodne.
No to tym bardziej nie rozumiem, bo wszystkie dane są poprawne. Sprawdziłam kilka razy dla pewności
@Provesor_88 @Wookie2771 Konsultuję Wasze przypadki. Gdy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.
Super, dzięki! Czekam na info w takim razie
@Provesor_88 Dostałam informację, że w czerwcu 2020 roku bank cofnął wypłatę na rachunek 37124013***7527019, co zwykle świadczy o nieaktywnym koncie. Musisz zrobić przelew weryfikacyjny do PayU (jeśli rachunek jest aktualny, trzeba to potwierdzić w ten sposób).
@Wookie2771 Zrobiłeś przelewy weryfikacyjne tylko do Przelewy24. Konieczne jest wykonanie tej operacji również do PayU.
Zrobiłem kolejny raz przelew weryfikacyjny PayU (1,01 zł) żeby coś zaczęło działać i dostałem zwrot następnego dnia. Zakładam że tak ma być???? Ale wypłaty nadal nieaktywne. Dane do weryfikacji podawałem. Nic to nie dało. Konto bankowe mam od parunastu lat to samo i zawsze bylo podpięte pod allegro. Jak trzeba oddać kasę to mjest problem nagle... Widzę że jeszcze mogę zrobić przelew weryfikacyjny pod Przelewy24. Mam nadzieję że to pomoże...
@Provesor_88 z tego co widzę, to przelewy wysyłasz do operatora Przelewy24, a środki są na saldzie PayU. Napisałeś, że przelew został wysłany do PayU, czy mogę poprosić Cię o przesłanie potwierdzenia na adres spolecznosc@allegro.pl?
Wówczas będziemy mogli zweryfikować co się dzieje.