anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie dostaję wypłaty środków ze sprzedaży, skoro mam przy PayU "aktywne".

Provesor_88
#7 Wielbiciel#

Dlaczego nie dostaję wypłaty środków ze sprzedaży, skoro mam przy PayU "aktywne". Muszę aktywować jeszcze przelewy 24? Z resztą wykonałem przelew testowy i dostałem jego zwrot. A nadal mam napisane że oczekiwanie na przelew. Wpisałem dane z dowodu dziś, to aktywuje te wypłaty wreszcie?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

Wookie2771
#7 Wielbiciel#

Mam ten sam problem. Wysłałam przelewy na P24 i PayU już kilka razy, dodałam skan dowodu również kilka razy, ale dalej mam nieaktywne wypłaty. Wciąż czekam na odpowiedź i rozwiązanie problemu, bo to jest niedorzeczne

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wysyłanie wielokrotne nic nie daje, powinno trwać to 5dni, wszystkie dane muszą być zgodne.

oznacz moderatorów

Wookie2771
#7 Wielbiciel#

No to tym bardziej nie rozumiem, bo wszystkie dane są poprawne. Sprawdziłam kilka razy dla pewności 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Provesor_88 @Wookie2771 Konsultuję Wasze przypadki. Gdy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Wookie2771
#7 Wielbiciel#

Super, dzięki! Czekam na info w takim razie

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Provesor_88 Dostałam informację, że w czerwcu 2020 roku bank cofnął wypłatę na rachunek 37124013***7527019, co zwykle świadczy o nieaktywnym koncie. Musisz zrobić przelew weryfikacyjny do PayU (jeśli rachunek jest aktualny, trzeba to potwierdzić w ten sposób). 

@Wookie2771 Zrobiłeś przelewy weryfikacyjne tylko do Przelewy24. Konieczne jest wykonanie tej operacji również do PayU.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Provesor_88
#7 Wielbiciel#

Zrobiłem kolejny raz przelew weryfikacyjny PayU (1,01 zł) żeby coś zaczęło działać i dostałem zwrot następnego dnia. Zakładam że tak ma być???? Ale wypłaty nadal nieaktywne. Dane do weryfikacji podawałem. Nic to nie dało. Konto bankowe mam od parunastu lat to samo i zawsze bylo podpięte pod allegro. Jak trzeba oddać kasę to mjest problem nagle... Widzę że jeszcze mogę zrobić przelew weryfikacyjny pod Przelewy24. Mam nadzieję że to pomoże...

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Provesor_88 z tego co widzę, to przelewy wysyłasz do operatora Przelewy24, a środki są na saldzie PayU. Napisałeś, że przelew został wysłany do PayU, czy mogę poprosić Cię o przesłanie  potwierdzenia na adres spolecznosc@allegro.pl? 
Wówczas będziemy mogli zweryfikować co się dzieje. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów