Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłałem swoje dane do PayU, niestety przelewu nie da się wysłać gdyż bank odrzuca przelew. Z tego co wiem to nie wina banku to wina PayU lub allegro. To nie tylko mój problem to problem wielu ludzi którzy zaufali allegro.
Czas leci a pieniędzy ze sprzedaży nie można odzyskać. Czyżby celowe działanie allegro? Nie mam zamiaru opłacać prowizji skoro tylko mam straty, brak towaru który wysłałem i brak pieniędzy za towar. Jeśli zapłacę prowizję to powiększę swoje straty gdyż pieniądze ze sprzedaży nie są do odzyskania.
@dalia772 Cześć. 🙂 Postaram się pomóc, ale potrzebuję więcej informacji w tej sprawie. W jaki sposób zlecasz przelew? Czy pojawia się jakiś dokładny komunikat o odrzuceniu przelewu? Przelew zlecasz z tej zakładki: https://allegro.pl/myaccount/newpayments_payout.php?source=system?
Tak, z tej zakładki. Kilkakrotnie zlecałem przelew, zatwierdzałem go i niestety bank nie pobiera złotówki i nie ma śladu że coś przelewałem
Przelewy 24 zapłaciłem bez problemu , w tej chwili są aktywne , a z PayU nie mogę sobie poradzić.
@dalia772 Rozumiem. A czy w tej zakładce: https://allegro.pl/myaccount/newpayments_payout.php widzisz przycisk [przejdź do banku]? Spróbuj skopiować dane do przelewu i wykonać go z rachunku podanego wcześniej w formularzu. Jeśli znowu się nie uda, to daj znać, skontaktuję się w tej sprawie z PayU.
Skopiowałem dane do wysyłki krok po kroku, nareszcie pobrało mi złotówkę:) tzn. 1,01 zł z konta. Wcześniej od razu otwierało mi się konto do autoryzacji mobilnej i nic nie musiałem kopiować tylko zatwierdzić. Może tym razem będzie dobrze.
Teraz poczekam kilka dni może będzie dobrze. Dziękuję i pozdrawiam.
@dalia772 W razie problemów koniecznie daj znać. Trzymam kciuki, żeby tym razem się udało 🙂
dziękuję
Mam ten sam problem, wysłałem przelew ręcznie wczoraj, tak jak osoba wyżej, ale wciąż czekam..
@George_88 Udało Ci się zlecić przelew do PayU? Jeśli tak, to prześlij nam potwierdzenie przelewu przez ten formularz. Weryfikacja konta u tego operatora trwa do 3 dni roboczych.
Pniądze zeszły z konta, ale w niedzielę bank nie księguje, dlatego nie mam potwierdzenia. Jutro prześlę.
A kontakt z operatorem nie pomógł?
Operatorem banku czy allegro?