anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę aktywować usługi Przelewy24?

300KSzarza
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@300KSzarza Czy na pewno masz na myśli konto Przelewy24? Widzę, że konto PayU jest w trakcie weryfikacji. 🙂 Kiedy wykonałeś przelew weryfikacyjny?

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

300KSzarza
#7 Wielbiciel#

PayU juz mialem zatwierdzone, i puscilem jeszcze raz weryfikacje bo myslalem ze przelewy24 cos ruszy

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@300KSzarza Rozumiem, już konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@300KSzarza Wracam do Ciebie z informacją. Jesteśmy w trakcie zmiany systemu wypłat. Pracujemy nad tym, aby przywrócić funkcjonalność wypłat przez Przelewy24. Wtedy będziesz mógł zlecić przelew weryfikacyjny. Zatem muszę Cię prosić o trochę cierpliwości. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

300KSzarza
#7 Wielbiciel#

minęło kilka dni i dalej nie moge aktywowac uslugi przelewy24, jest jakis szacowany okres w ktorym bede mogl aktywowac ta usluge?

oznacz moderatorów