Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@300KSzarza Czy na pewno masz na myśli konto Przelewy24? Widzę, że konto PayU jest w trakcie weryfikacji. 🙂 Kiedy wykonałeś przelew weryfikacyjny?
PayU juz mialem zatwierdzone, i puscilem jeszcze raz weryfikacje bo myslalem ze przelewy24 cos ruszy
@300KSzarza Rozumiem, już konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią. 🙂
@300KSzarza Wracam do Ciebie z informacją. Jesteśmy w trakcie zmiany systemu wypłat. Pracujemy nad tym, aby przywrócić funkcjonalność wypłat przez Przelewy24. Wtedy będziesz mógł zlecić przelew weryfikacyjny. Zatem muszę Cię prosić o trochę cierpliwości.
minęło kilka dni i dalej nie moge aktywowac uslugi przelewy24, jest jakis szacowany okres w ktorym bede mogl aktywowac ta usluge?