Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć
Mam wypłaty payu aktywowane, zamówienie zostało opłacone i środki pokazują się na koncie a mimo to nie mam możliwości ich wypłacić. Dlaczego?
@konbiel1123 Cześć. Bardzo proszę Cię o cierpliwość, problem wkrótce zostanie rozwiązany.
W porządku, co jest przyczyną problemu? Na jaki czas oczekiwania mam się przygotować?
@konbiel1123 Niestety nie jestem w stanie tego przyspieszyć w żaden sposób. Chodzi o środki bezpieczeństwa.
@ko_alka Dobrze, prosiłbym tylko o informacje kiedy problem zostanie rozwiązany lub jeśli będe w stanie jakoś pomóc 🙂
Dzień dobry,
Mam to samo, jak rozumiem problem jest "globalny", dotyczy wszystkich i nie musze tego zgłaszać oddzielnie?
Pozdrawiam,
Mariusz.