Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dlaczego nie mogę wypłacić środków z PayU? Kanał PayU jest aktywny. Przycisk do wypłaty nie jest szary. W oknie incognito i na innych przeglądarkach też nie działa. Pisałam zgłoszenie przez formularz. Niestety nie dostałam e-maila z potwierdzeniem zgłoszenia ani też odpowiedzi. Otrzymałam natomiast ankietę ,,Czy jesteś zadowolony z obsługi Allegro". W treści ankiety jest numer zgłoszenia 21909540 i że kontaktował się doradca Michał.
@beajon widzę, że otrzymałaś odpowiedź w sprawie nr 21909540.
Już wyjaśniam co się wydarzyło konto zostało zakwalifikowane do dodatkowej weryfikacji ze względów bezpieczeństwa.
Nie martw się proszę, jest to normalna procedura. Nasz Dział Bezpieczeństwa na bieżąco weryfikuje wypłaty naszych Partnerów, a powodem takich działań jest ogólne bezpieczeństwo transakcji.
Cały proces może zająć do dwóch dni roboczych. Jeżeli do końca jutrzejszego dnia wypłaty nie zostaną odblokowane, napisz proszę ponownie - zweryfikuję co się stało.