Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o pilne rozwiązanie tego problemu.
@globos, skonsultowałam Twój problem. Niestety, komunikat wskazuje na nieprawidłowe ustawienia związane z Twoją umową z Pocztą Polską, dlatego sytuację powinieneś wyjaśnić bezpośrednio z przewoźnikiem.
Tak jak napisałem wcześniej, mój opiekun z Poczty Polskiej poinformował, że przejęło mnie Allegro i ona nie może nic zrobić. Do wczoraj wszystko było ok z wysyłkami pobraniowymi, a teraz musiałem wysłać poprzez Apaczka 2 paczki do klienta.
PROSZĘ O POMOC .
@globos, niestety tutaj sprawię powinien wyjaśnić przewoźnik.
@globos pamiętaj że poczta zmienia teraz umowy z kurier 48 na pocztex 2.0, nie wiem kiedy będzie migracja i do kiedy trzeba zmienić to w cenniku allegro 😞 może to jest przyczyną ?
A to nie są dwie różne usługi? Kilka dni temu dostałam aneks do umowy jak zawsze na kurier 48.
@Kaliope_Brzeg tak są dwie różne ale poczta zastępuje Kurier48 i mam już podpisaną umowę na Pocztex2.0, pytanie kiedy allegro to zmieni lub od kiedy trzeba to zmienić w cenniku ?
Poniżej wiadomość od opiekuna :
Informuję ponownie, że usługa Pocztex Kurier 48 jest usługą wygaszaną, zastąpi ją od 01.07.2022 roku usługa Pocztex w serwisie Kurier
Wczytałam się wnikliwie w swoją umowę i faktycznie jest tam mowa, że kurier 48 tylko do 30.06.202. Dobrze, że masz jakiegoś solidnego opiekuna bo mój widocznie liczy na to, że przestudiuję 30 stron drobnym druczkiem i sama wszystko wyłapię 😊