Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przygotowałam ofertę produktu na sprzedaż.
Po kinięciu wystaw pojawia mi się komunikat
Nie można wystawić przedmiotu podczas blokady konta Firma...
O co chodzi?
Tuptusie_sklep szukaj w skrzynce e-mail informacji na temat blokady
@Tuptusie_sklep Prawdopodobnie Twoje konto nie jest jeszcze w pełni zweryfikowane.
@Tuptusie_sklep dziękuję za Twoją wiadomość! Widzę, że Twoje konto jest zweryfikowane i nie ma blokady. Twoja sprawa została skierowana do działu technicznego, bardzo proszę poczekaj na naszą odpowiedź w sprawie nr. 19871603.
Mijają kolejne 2 dni. Nadal mam zablokowaną możliwość wystawiania ofert, nawet na nowych formularzach ofert mam nadal informację że na na kocie z blokadą konta firmowego nie mogę wystawiać nowych ofert. TO beznadziejne. Korespondowałam na czacie z Allegro w dniu 17 grudnia z 20 doradcami. 5 godzin przerzucano mnie od doradcy do doradcy, aż zatoczyłam kółeczko i wróciłam do pierwszego. Ręce mi opadają. Jaka jest tego przyczyna. Ludzie przecież przedsiębiorca nie może tak funkcjonować. Na dodatek wykupiłam podstawowy abonament z którego nie mogę korzystać. Gdzie mam w tym temacie złożyć reklamacje????
A tak po krótce. Założyłam konto firmowe, opłaciłam opłatę weryfikacyjną (nawet 2 razy), dostałam zwroty i potwierdzenie mailowe, że konto mam zweryfikowane i w pełni sprawne. Zabrałam się do dzieła i chciałam stworzyć ofertę z formularza. I zonk. cały czas ten sam komunikat. Konsultacji na czacie piszą, ze mam otworzyć stronę in cognito i tam się zalogować - zrobiłam, wystawiam ofertę i taki sam błąd że na zablokowanym koncie nie mogę wystawić nowej oferty. Później że w innej przeglądarce - ok i znów to samo. Później żebym wykasowała pliki cookie - ale i to nie podziałało. Tylko włosy z głów rwać..... w piątek naliczyłam 20 nazwisk kolejnych konsultantów.....serio??!!
20 osób z działu technicznego Allegro nie wie jak pomóc ?
Tutaj nikt Ci nie pomoże - pisz do ALL.
@Tuptusie_sklep bardzo mi przykro, że napotkałaś takie problemy podczas wystawiania towaru na Allegro. Skierowałam Twoją sprawę do działu technicznego zaznaczając, że proszę o szybką odpowiedź. Rozumiem, że zależy Ci na czasie.
Czy w międzyczasie, dopóki nie otrzymamy odpowiedzi od działu technicznego, mogę poprosić Cię o sprawdzenie czy pomoże aktywowanie wypłat PayU?
Wejdź proszę tutaj i w części poświęconej operatorowi PayU kliknij "przejdź do banku" i wykonaj przelew na 1,01 zł z konta firmowego podanego w formularzu wypłat.
@Tuptusie_sklep bardzo proszę o informację czy problem dalej występuje? Dział techniczny podjął działania, ale potrzebujemy Twojego potwierdzenia. Czy możesz już wystawiać oferty?