anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie moge wystawić oferty w ramach konta firma

Tuptusie_sklep
#7 Wielbiciel#

Przygotowałam ofertę produktu na sprzedaż.

Po kinięciu wystaw pojawia mi się komunikat

Nie można wystawić przedmiotu podczas blokady konta Firma...

O co chodzi?

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

mdrogeria
#21 Demiurg#

Tuptusie_sklep szukaj w skrzynce e-mail informacji na temat blokady 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Tuptusie_sklep Prawdopodobnie Twoje konto nie jest jeszcze w pełni zweryfikowane. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Tuptusie_sklep dziękuję za Twoją wiadomość! Widzę, że Twoje konto jest zweryfikowane i nie ma blokady. Twoja sprawa została skierowana do działu technicznego, bardzo proszę poczekaj na naszą odpowiedź w sprawie nr. 19871603. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Tuptusie_sklep
#7 Wielbiciel#

Mijają kolejne 2 dni. Nadal mam zablokowaną możliwość wystawiania ofert, nawet na nowych formularzach ofert mam nadal informację że na na kocie z blokadą konta firmowego nie mogę wystawiać nowych ofert. TO beznadziejne. Korespondowałam na czacie z Allegro w dniu 17 grudnia  z 20 doradcami. 5 godzin przerzucano mnie od doradcy do doradcy, aż zatoczyłam kółeczko i wróciłam do pierwszego. Ręce mi opadają. Jaka jest tego przyczyna. Ludzie przecież przedsiębiorca nie może tak funkcjonować. Na dodatek wykupiłam podstawowy abonament z którego nie mogę korzystać. Gdzie mam w tym temacie złożyć reklamacje????

A tak po krótce. Założyłam konto firmowe, opłaciłam opłatę weryfikacyjną (nawet 2 razy), dostałam zwroty i potwierdzenie mailowe, że konto mam zweryfikowane i w pełni sprawne. Zabrałam się do dzieła i chciałam stworzyć ofertę z formularza. I zonk. cały czas ten sam komunikat. Konsultacji na czacie piszą, ze mam otworzyć stronę in cognito i tam się zalogować - zrobiłam, wystawiam ofertę i taki sam błąd że na zablokowanym koncie nie mogę wystawić nowej oferty. Później że w innej przeglądarce - ok i znów to samo. Później żebym wykasowała pliki cookie - ale i to nie podziałało.  Tylko włosy z głów rwać..... w piątek naliczyłam 20 nazwisk kolejnych konsultantów.....serio??!!

20 osób z działu technicznego Allegro nie wie jak pomóc ? 

 

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Tutaj nikt Ci nie pomoże - pisz do ALL.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Tuptusie_sklep bardzo mi przykro, że napotkałaś takie problemy podczas wystawiania towaru na Allegro. Skierowałam Twoją sprawę do działu technicznego zaznaczając, że proszę o szybką odpowiedź. Rozumiem, że zależy Ci na czasie. 
Czy w międzyczasie, dopóki nie otrzymamy odpowiedzi od działu technicznego, mogę poprosić Cię o sprawdzenie czy pomoże aktywowanie wypłat PayU? 
Wejdź proszę tutaj i w części poświęconej operatorowi PayU kliknij "przejdź do banku" i wykonaj przelew na 1,01 zł z konta firmowego podanego w formularzu wypłat. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Tuptusie_sklep bardzo proszę o informację czy problem dalej występuje? Dział techniczny podjął działania, ale potrzebujemy Twojego potwierdzenia. Czy możesz już wystawiać oferty?

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów