Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
godzina nadania 13.30, wysyłka ustawiona 24 godz. Kupione 9 rano, wysłane o 16tej tego samego dnia - w paczkomacie u klienta paczka jest następnego dnia o 14tej, o 15tej odebrana. A opustu nie ma. Co jest nie tak?
@pioter20041 Może za szybko, system jeszcze nie zdążył tego odnotować 😂
kilka dni temu i to nie raz, może chodzi, że musi być do 13.30?
@pioter20041 Nie napisałeś czasu zamówienia a on chyba jest tu kluczowy 😄 😉
Co z tego, ze zaraz po nadaniu ją wysyłasz skoro może nadajesz ją dzień po zamówieniu 😄 czas jest liczony od momentu zamówienia i płatności o ile mi wiadomo
czas zamówienia do 13.30
@pioter20041 jeżeli masz czas szybkiej dostawy ustawiony na 13:30, to zamówienia złożone do tej godziny i dostarczone do paczkomatu odbiorcy następnego dnia, powinny być premiowane bonusem. Nie ma znaczenia, to że wysłałeś je o 16, tylko muszą spełniać wszystkie warunki.
a może problem w tym, że dostarczana dłużej niż 24 godziny -czyli kupiona rano o 9, a dostarczona dopiero o 14tej
@pioter20041 to nie ma znaczenia. Zamówienie dotarło następnego dnia do odbiorcy, to jest istotą godziny szybkiej wysyłki.
@pioter20041 wszystkie produkty w przesyłce muszą mieć wysyłkę ustawioną na 24h, jeżeli chociaż jeden produkt będzie miał ustawiony dłuższy czas wysyłki, to nie dostaniesz zwrotu.
@konto zamknięte Mogłaś od razu dopisać jak to jest liczone, bo nie jestem pewien na 100% czy dobrze napisałem, że od momentu zamówienia i płatności 😉
@ZibiK30 szczerze mówiąc, to nie wiem który moment transakcji brany jest pod uwagę. Miałam kiedyś zamówienie złożone o 23:59, ale opłacone było o godz. 00:01 😁 i to ja zapłaciłam bonus Allegro. Chociaż logiczne byłoby brać pod uwagę godz. opłacenia zamówienia. Ale Allegro jest dalekie od logiki. Tak naprawdę, trzeba spełnić milion warunków żeby dostać ten bonus. Biorąc pod uwagę, że raptem 10% przesyłek trafia następnego dnia do paczkomatu odbiorcy, to nie ma o co walczyć.
@pioter20041, możesz powiedzieć o jaki dokładnie numer zamówienia chodzi? Zweryfikuję to. 🙂
9351856575.
@pioter20041 My cały czas piszemy o czasie zamówienia i opłacenia przez kupującego a nie czasie do kiedy mu napisałeś, ze będziesz go liczył 13:30.
Policz jeśli kupujący zamówi i opłaci dziś 10.03.2021 o godzinie 13:31 to do kiedy musisz mu wysłać towar i kiedy ma go otrzymać aby się zmieścić w 24 godzinach?
@pioter20041 to numer oferty 🙂 Mogę Cię prosić o przesłanie numeru zamówienia?
0d356101-7bf8-11eb-89f4-9194c17e0f15
@pioter20041, dziękuję za Twoją cierpliwość. 🙂 Skonsultowałam sprawę i wygląda to następująco.
Jednym z warunków uzyskania rabatu jest realizowanie na czas zamówień złożonych i opłaconych przed godziną wysyłki tego samego dnia. W ciągu ostatnich 30 dni procent zamówień wysłanych tego samego dnia musi wynosić minimum 95%. Weryfikacja odbywa się w momencie, kiedy Kupujący złoży i opłaci zamówienie (w trakcie weekendu działamy na korzyść Sprzedających i nie sprawdzamy, w jakim stopniu realizują ten wskaźnik).
Twój wskaźnik w wysyłkach tego samego dnia wynosił wówczas 75%.
Dane z ostatnich 30 dni możesz sprawdzić w tych dwóch zakładkach:
@mr_oma od jakiego momentu należy liczyć, że jest weekend- czy tam łykend😉
@pulkownik66, w kontekście czasu dostawy to zależy od godzin pracy Sprzedającego. 🙂
@mr_oma nie pozostaje nic innego jak podziękować Allegro za łaskawość, bo nie obniża nam jakości sprzedaży za brak wysyłek i dostaw w soboty, niedziele i święta. 😁
Jeśli chodzi o czas dostawy, to Allegro ma totalnie w nosie godziny pracy sprzedawców, kurierów i całej reszty świata, więc nie wiem skąd ten pomysł.