anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie z mojej winy obniżono mi wskaźnik WYSYŁKA W TERMINIE?

MAMY ROZWIĄZANIE!
0-Krystian-0
#9 Pomysłodawca#

Bardzo proszę o pomoc pracownika ALLEGRO.

W dniu 12.10.2022 około godziny 13:36 (PRZED GODZINĄ GRANICZNĄ tj. 14:00) umieściłem 11 paczek z towarem dla klientów w paczkomacie: Paczkomat MSY11M.

Niestety w dniu 12.10.2020 kurier InPostu nie odebrał paczek i leżały one w paczkomacie aż do 14.10.2022. 

Dotyczy to paczek nr:

642350517272010119301614

642350517244245116786407

642350517202237119281335

642350517281980111776272

642350517293213114250921

642350517265001114230642

642350517221450119220498

642350517252113116705291

642350517248100126685012

642350517201494119159661

642350517202781114129247

 

INPOST.jpg

Zgłosiłem reklamację na 11 paczek do InPostu. Obdzwoniłem i poinformowałem swoich klientów o opóźnieniu w dostarczeniu towaru nie z mojej winy. 

Poinformowałem Allegro (rozmawiałem z Panem Markiem [edycja] 13.10.2022 około 11:00).

Na dzień dzisiejszy spadł mi wskaźnik WYSYŁKA W TERMINIE, powinienem mieć 100%, a mam 94%. 

Przestała mi się wyświetlać godzina graniczna wysyłki tego samego dnia.

GDZIE JEST MOJA WINA, ŻE INPOST NIE ODEBRAŁ PACZEK I NIE DOSTARCZYŁ W REGULAMINOWYM CZASIE. DLACZEGO JA JAKO SPRZEDAWCA JESTEM UKARANY ZA INPOST?

Bardzo proszę o pomoc ALLEGRO.

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18
0-Krystian-0
#9 Pomysłodawca#

Nikt nie jest mi w stanie pomóc 😥

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@0-Krystian-0 Przykro mi, że czekasz, ale już pracujemy już nad Twoją sprawą. Skontaktowaliśmy się z przewoźnikiem, żeby potwierdził, że opóźnienie rzeczywiście wynika z ich winy. Kiedy otrzymamy odpowiedź, przekażemy paczki do wykluczenia ze statystyk.

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

@ko_alka Kurierzy odbierają paczki jak jest im wygodnie . Śledziłem czasy odbioru swoich przesyłek z paczkomatu w którym najczęściej nadaję i zauważyłem że są odbierane o różnych porach np.niekiedy jeszcze przed 13-tą i takie dostarczone po 13-tej są odebrane na drugi dzień np.po 17-tej (bo akurat w następnym dniu był kurier później) a to odbija się na statystykach . 

oznacz moderatorów
0-Krystian-0
#9 Pomysłodawca#

Allegro powinno zdyscyplinować przewoźników.

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@0-Krystian-0  Zdyscyplinować...  Może najprościej zablokować im samochody żeby nie mogli odpalić przed godziną 14 tą...  🤣

oznacz moderatorów
0-Krystian-0
#9 Pomysłodawca#

Sprawa dotyczy poniższych zamówień i numerów przesyłek:
7d0c65d1-4971-11ed-a1e7-29ddf95ace48, 642350517272010119301614
cf34d941-4972-11ed-9d06-8f801cb091b9, 642350517244245116786407
d63a4391-4974-11ed-9129-8f6127329933, 642350517202237119281335
f9e38401-4997-11ed-848f-05e77e88b3c1, 642350517281980111776272
5520a4a0-4999-11ed-9129-8f6127329933, 642350517293213114250921
e15763c0-499c-11ed-b303-898345cb438c, 642350517265001114230642
bc4cf391-49a3-11ed-8dd4-67e74b8fcfda, 642350517221450119220498
ce085b31-49f6-11ed-8977-2be5fcd5304f, 642350517252113116705291
64f5a5c1-49fc-11ed-b124-673de9127ece, 642350517248100126685012
f4cb6a51-4a0f-11ed-a8ed-c7db46d9ee92, 642350517201494119159661
1c7e6ba1-4a11-11ed-bdc0-fd47d3eae3ab, 642350517202781114129247

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@ko_alka   Przykro mi ale mim zdaniem  składanie reklamacji do przewoźnika jest bez sensu.  Niby dlaczego kurier ma czekać pół godziny a może więcej tylko dlatego że ktoś nawiedzony wymyślił sobie że przesyłka powinna być odebrana o godzinie 14 -tej.  Czy Allegro zapłaci za  zmarnowany czas kuriera? 

Przewoźnik może wyjaśnić, udzielić informacji o godzinie odbioru ale nie ma podstaw do składania jakichkolwiek  reklamacji ani szukania winnych.

oznacz moderatorów
0-Krystian-0
#9 Pomysłodawca#

Ja swoje paczki nadałem w dniu 12.10.2022 około 13:36. Godzina graniczna dla tego paczkomatu wg regulaminu InPostu jest 14:00. 

Moje paczki zostały odebrane z paczkomatu DOPIERO około 10:00 w dniu 14.10.2022.

oznacz moderatorów
sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@ko_alka dlaczego moich nie wykreślacie pomimo iż otrzymałem od was informację, że przesyłki nie zostały odebrane z winy przewoźnika? Numer zgłoszenia 24040222 ? czy jestem jakimś gorszym sprzedawcą? 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@sl-aw-ek Te sprawę musisz wyjaśnić mejlowo. 

oznacz moderatorów
sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@ko_alka Moim zdaniem nierówność w traktowaniu sprzedawców powinniśmy wyjaśnić publicznie. 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@sl-aw-ek Nie konsultowałam Twojej sprawy z Przewoźnikiem i nie znam szczegółów, zatem trudno mi wypowiadać się na ten temat. Jeśli konsultowałeś problem mejlowo, to proszę kontynuuj wyjaśnianie sprawy również mejlowo. Dublowanie zgłoszeń tylko wydłuża czas ich realizacji. 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@sl-aw-ek miałem kiedyś taką historię i pisałem o wykluczenie przesyłki ze statystyk   ,ale ,, PAN ,,  pracownik stwierdził ,że przy tak wysokiej jakości nie ma potrzeby ingerowania .😂

oznacz moderatorów
sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@mdrogeria taką samą odpowiedź otrzymałem, to moja wina, że wysyłam za dużo więc można mnie **** na statystykach. 

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@0-Krystian-0, poprosiłam o wykluczenie tych zamówień z jakości sprzedaży. Zostanie to zrobione w najbliższym przeliczeniu. Jutro powinieneś to widzieć. 🙂 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@mr_oma Dlaczego sprzedawcy z tego postu zostaną usunięte ze statystyk przesyłki nieodebrane przez kuriera InPost a w moim przypadku nie usuwa się przesyłek nieodbieranych przez kuriera Allegro? 
zgłoszenia - 24040222, 27011990 ? 

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@sl-aw-ek , przepraszam Cię, że czekałeś na moją odpowiedź. Od 5 sierpnia możemy wykluczyć zamówienia z jakości sprzedaży niezależnie od ich ilości (to był problem w sprawie 24040222 z czerwca).

Jeśli w drugiej sprawie przewoźnik UPS potwierdzi błąd po swojej stronie, również możemy poprosić o wykluczenie zamówienia z jakości sprzedaży.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@mr_oma  napisał(a):

Jeśli w drugiej sprawie przewoźnik UPS potwierdzi błąd po swojej stronie, również możemy poprosić o wykluczenie zamówienia z jakości sprzedaży.


W drugiej sprawie allegro uznało, że jeżeli kurier odebrał paczki następnego dnia to nie ma tematu. Nie wiem co odpowiedziała wam firma która to wozi. 

oznacz moderatorów