Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nadalem paczkę kiedy dojechala podlaczalem konto bankowe ale nieoplacilem później dalem nr paczki czekalem 7dni bylem na poczcie bo pocztex a pieniędzy nieotrzymalem
@elektronikdadpl A zweryfikowałaś konto do wypłat i w PayU i w Przelewach 24?
Nie ale dałem aby dali na adres
@elektronikdadpl czy po zmianie ustawień wypłaty, wykonałeś przelew weryfikacyjny?
|Nie
@elektronikdadpl a kiedy zlecales wypłatę przekazem pocztowym?
@elektronikdadpl bo tam są pewnie warunki
@elektronikdadpl w systemie nie widzę, aby wybrana została wypłata przekazem pocztowym, w tej sytuacji najlepiej skontaktuj się z nami za pomocą formularza i napisz proszę czy wypłaty mają iść na konto bankowe czy przekazem. Jeśli na konto, konieczne będzie wykonanie przelewu weryfikacyjnego, jeśli przekazem to wypełnienie formularza.
Nie nic poza tym, tylko to co opisałem, a blokuje przycisk który jest odblokowany, wciąż pokazuje tak jakbym za mało napisał, próbowałem wszystkiego i nic.
@DerbiHunter czy @elektronikdadpl to Twoje drugie konto? Jeśli tak, to zaloguj się na konto, którego dotyczy sprawa i napisz do nas przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb