anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nieotrzymalem wypłaty srodkow opłaconych przez kupującego

MAMY ROZWIĄZANIE!
elektronikdadpl
#8 Zapaleniec#

Nadalem paczkę kiedy dojechala podlaczalem konto bankowe ale nieoplacilem później dalem nr paczki czekalem 7dni bylem na poczcie bo pocztex a pieniędzy nieotrzymalem

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
Ziolko39
#21 Demiurg#

@elektronikdadpl A zweryfikowałaś konto do wypłat i w PayU i w Przelewach 24?

oznacz moderatorów
elektronikdadpl
#8 Zapaleniec#

Nie ale dałem aby dali na adres

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@elektronikdadpl czy po zmianie ustawień wypłaty, wykonałeś przelew weryfikacyjny? 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
elektronikdadpl
#8 Zapaleniec#

|Nie

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@elektronikdadpl a kiedy zlecales wypłatę przekazem pocztowym?

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@elektronikdadpl bo tam są pewnie warunki

  • Kwota do 800 zł
  • Dane adresowe w Polsce 
  • Wypłata pierwszego każdego miesiąca.
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@elektronikdadpl w systemie nie widzę, aby wybrana została wypłata przekazem pocztowym, w tej sytuacji najlepiej skontaktuj się z nami za pomocą formularza i napisz proszę czy wypłaty mają iść na konto bankowe czy przekazem. Jeśli na konto, konieczne będzie wykonanie przelewu weryfikacyjnego, jeśli przekazem to wypełnienie formularza. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
DerbiHunter
#7 Wielbiciel#

Nie nic poza tym, tylko to co opisałem, a blokuje przycisk który jest odblokowany, wciąż pokazuje tak jakbym za mało napisał, próbowałem wszystkiego i nic.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@DerbiHunter czy @elektronikdadpl to Twoje drugie konto? Jeśli tak, to zaloguj się na konto, którego dotyczy sprawa i napisz do nas przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb 

oznacz moderatorów