Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka zamówiła towar za pobraniem, niestety musiałem anulować zamówienie w akcjach bo towar mi się skończył. Wystąpiłem o zwrot prowizji ale został odrzucony "bo brak informacji od kupującego o odstąpieniu od umowy". Probowalem sie skontaktowac z klientem wielokrotnie by anulował zakup ale nie odbiera telefonu.
Jak teraz oddzyskać prowizje?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Żeby dostać zwrot prowizji musisz mieć dowód na brak transakcji, a przy tej metodzie dostawy trudno. Jest jeszcze odwołanie, ale czy coś da, piszesz tu: https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
@kolendziolka_pl Cześć. Z opisu wynika, że brak finalizacji transakcji wynika z Twojej winy. Możesz spróbować złożyć odwołanie od decyzji i opisać szczegółowo tę sprawę: https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym lub poczekać na odstąpienie od umowy przez klienta.
Odwołanie jest napisane, natomiast finalnie mam płacić prowizję od transakcji która nie doszła do skutku?
@kolendziolka_pl Jeśli złożyłeś odwołanie, to poczekaj na decyzję.
Do skutku nie doszła ale z Twojej winy (wystawiając towar trzeba go mieć) dlatego trudniej Ci będzie odzyskać tą prowizję . Łatwiej by było jakbyś od razu przeprosił i przekonał klienta aby to on zrezygnował z tej transakcji .
- Towar inny niż zamówiony
- Nie dotarł na czas
- Brakujący element
- Towar uszkodzony, ale paczka jest cała
- Inna wada bądź niezgodność towaru z umową
a jakość Twojej sprzedaży jest na poziomie niższym niż Neutralny. Tu sprawdzisz poziom jakości swojej sprzedaży.