Zwrot prowizji za paczkę za pobraniem - problem

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Klientka zamówiła towar za pobraniem, niestety musiałem anulować zamówienie w akcjach bo towar mi się skończył. Wystąpiłem o zwrot prowizji ale został odrzucony "bo brak informacji od kupującego o odstąpieniu od umowy". Probowalem sie skontaktowac z klientem wielokrotnie by anulował zakup ale nie odbiera telefonu.
Jak teraz oddzyskać prowizje?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Żeby dostać zwrot prowizji musisz mieć dowód na brak transakcji, a przy tej metodzie dostawy trudno. Jest jeszcze odwołanie, ale czy coś da, piszesz tu: https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kolendziolka_pl Cześć. Z opisu wynika, że brak finalizacji transakcji wynika z Twojej winy. Możesz spróbować złożyć odwołanie od decyzji i opisać szczegółowo tę sprawę: https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym lub poczekać na odstąpienie od umowy przez klienta.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Odwołanie jest napisane, natomiast finalnie mam płacić prowizję od transakcji która nie doszła do skutku?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kolendziolka_pl Jeśli złożyłeś odwołanie, to poczekaj na decyzję.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Do skutku nie doszła ale z Twojej winy (wystawiając towar trzeba go mieć) dlatego trudniej Ci będzie odzyskać tą prowizję . Łatwiej by było jakbyś od razu przeprosił i przekonał klienta aby to on zrezygnował z tej transakcji .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie przyznamy rabatu transakcyjnego, jeśli:
- Kupujący zapłacił za zakupy za pomocą Allegro Finanse i nie dostał od Ciebie zwrotu swojej wpłaty tą samą drogą (czyli przez Allegro Finanse).
- W zamówieniu nie został dodany numer listu przewozowego – dotyczy zamówienia za pobraniem, gdy kupujący nie zwróci towaru za pomocą formularza w zakładce Moje zakupy.
- Kupujący w formularzu zwrotu przedmiotu wskaże jeden z powodów zwrotu:
- Towar inny niż zamówiony
- Nie dotarł na czas
- Brakujący element
- Towar uszkodzony, ale paczka jest cała
- Inna wada bądź niezgodność towaru z umową
a jakość Twojej sprzedaży jest na poziomie niższym niż Neutralny. Tu sprawdzisz poziom jakości swojej sprzedaży.
- Kupujący w odpowiedzi na naszego mejla wskaże, że do zrealizowania umowy nie doszło z Twojej (sprzedającego) winy.