anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nierozwiązane dyskusje wpływają na moją ocenę?

nortimj
#10 Popularyzator

Dlaczego nierozwiązane dyskusje wpływają na moją ocenę? Mam dyskusje w których klient nie do końca rozpakował towar i od razu stwierdził że czegoś brakuje. Na moją wskazówkę, że brakujący element jest we wskazanym miejscu kupujący przyjął do wiadomości i milczy od tygodni.
Inny mówił, że nie dostał zwrotu (automatyczny allegro kilka min. po zakupie i anulowaniu). Przesłałem mu screenshota, klient w dyskusji potwierdził "kaska jest na koncie, nie było tematu"  a potem przestał się odzywać nie zamykając dyskusji. Inna klientka zniszczyła towar, odesłała jako zwrot, prosiłem o fotki a ta milczała przez kilka tygodni. Minął czas na podjęcie przeze mnie decyzji (choć czekałem na obiecany dowód) i allegro nakazało mi zwrot wpłaty, kosztów przesyłki itd. Zrobiłem to po kilkunastu minutach choć to ja zostałem pokrzywdzony. Dyskusja również wisi jako nierozwiązana.
Dlaczego mam mieć obniżoną ocenę choć tak naprawdę dyskusje zostały rozpoczęte np. przez pomyłkę klienta i nie zostały zakończone przez jego lenistwo?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Pierwszy- nie wiem.

Drugi - potwierdził otrzymanie, możesz spróbować poprosić Allegro o zamknięcie tego.

Trzeci - to Twój błąd. Odesłała jako zwrot, trzeba było oddać 1zł i zapomnieć. Oczywiście liczyć się z negatywem. Szczerze to nie ogarniam po co te fotki, skoro odesłała? 

Jeśli to nie był zwrot tylko reklamacja to i tak skoro odesłała to nic po fotkach, trzeba było 14 dnia dać odpowiedź odmowną.... 

Tobie nie ma prawa minąć czas na podjęcie decyzji. Co najwyżej możesz ją odrzucić np. z braku odesłania przedmiotu do weryfikacji i jednocześnie poinformować klienta o możliwości odwołania...

__________
(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić). (Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

nortimj
#10 Popularyzator

Trzeci - to Twój błąd. Odesłała jako zwrot, trzeba było oddać 1zł i zapomnieć. Oczywiście liczyć się z negatywem. Szczerze to nie ogarniam po co te fotki, skoro odesłała? 

Klientka kupiła towar, zaczęła go używać. Napisała że jest pewna niedogodność w użytkowaniu (rozpoczęła dyskusję). Poprosiłem o filmik/fotkę/cokolwiek na dowód. Dostałem od klientki info że nie ma problemu, podeśle. Potem cisza przez tygodnie. 

Zresztą dlaczego mam się narażać na negatywy i kłamliwe oceny produktu skoro chcę temat wyjaśnić i na serio załatwić nawet z własną stratą. Nie widzę z tym problemu. Ale chcę tracić wtedy kiedy jestem winny, chcę być potraktowany uczciwie a nie dostać po tyłku jeśli klient postanowi wymyślić powód z "czapy" i bez jakiejkolwiek dokumentacji (choć taką obiecał) zwracać zniszczony na kamieniach/betonie towar?

ad2. Nie widzę nigdzie opcji żeby poprosić allegro o zakończenie. Gdzie tego szukać?

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Normalnie przez formularz spróbuj.

 

Napisała, że jest niedogodność w użytkowaniu, według Allegro znaczy to, że złożyła reklamację. Trzeba było to 14-stego dnia odrzucić z powodu nie dostarczenia wymaganych zdjęć. Zgodnie z prawem brak decyzji reklamacyjnej automatycznie oznacza jej uznanie... 

__________
(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić). (Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

nortimj
#10 Popularyzator

Tak zrobię. Zobaczymy czy to coś da. Dzięki za odp.

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

Cześć @nortimj, tutaj możesz sprawdzić, w jaki sposób liczymy oraz odejmujemy punkty w mierze Nierozwiązanych Dyskusji, tutaj natomiast jak poprawić swój wynik.
Rozumiem, że nie zawsze jest możliwość, aby porozumieć się z klientami, dlatego poprosiłem odpowiedni dział o zweryfikowanie dyskusji, które przytoczyłeś.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

nortimj
#10 Popularyzator

dziękuję
@matt_rose a jest możliwość dodania do dyskusji przycisku dla sprzedających gdzie mogliby zgłosić brak aktywności kupującego?
Kupujący może wszystko, ma różne opcje. Sprzedający nie może nic. Ma czekać i nawet nie może zgłosić braku aktywności.

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

Nie ma sprawy, @nortimj.
Taki pomysł możesz zgłosić na Gadane w tym miejscu.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

nortimj
#10 Popularyzator

@matt_rose przecież to martwy dział. Pierwszy z brzegu przykład który pojawia się cyklicznie od lat. Zero reakcji. To są bardzo przemyślane i rozsądne argumenty które ignorujecie
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/naprawa-reorganizacja-system...

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@nortimj Nie jest martwy, mamy dedykowany dział, który weryfikuje każdą sugestię. Każdy z pomysłów jest analizowany pod kątem możliwości jego wdrożenia. Dodatkowo każdy zaakceptowany pomysł można przejrzeć w zakładce "Zaakceptowane".

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów