Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro naliczyło mi już drugi raz koszty za wyróżnienia, są to gigantyczne kwoty. Dlaczego? jak dodawałam ogłoszenia była opcja pierwsze ileś dni darmowe nie było dopisku że po tej ilości dni pobiorą po 19,99 za każde jedno ogłoszenie to po pierwsze. Ok jestem początkująca moge nie znać takich myczków. Anulowałam wyróżnienia w trybie natychmiastowym a tu niespodzianka ogłoszenia ponownie się wyróżniły i znowu mi pobrało ponad 1300 zł najlepsze jest to że oferta wystawiona za powiedzmy 8 zł a wyróżnienie 19.99. Czy mogę coś z tym zrobić?
@WikosMalwina W regulaminie promocji jest wyraźnie napisane, że wyróżnienia odnawiają się i jeśli nie chcesz płacić za kolejny okres, to musisz wcześniej je wyłączyć.
zawsze należy przekalkulować czy się opłaca przed włączenie. Oj pisało że następne są płatne, pisało, wiem bo też korzystam i to często z "darmowych" wyróżnień na pierwsze 10 dni, ale zawsze pamiętam, żeby po ich włączeniu od razu ustawić automatyczne wyłączenie przedłużenia.
W chodzisz w Asortyment / Mój asortyment / we filtrach wybierasz oferty wyróżnione
Płacisz za wyróżnienia bo ich nie wyłączyłaś, po za opłatą za włączenie wyróżnienia (często 19zł. od oferty)
płacisz jeszcze dodatkową prowizję od sprzedaży w ofercie wyróżnione.
Teraz na wspomnianym przez ciebie przykładzie produktu za 8 zł.
Klient kupuje produkt 8zł. + koszt dostawy np. kurierem 15zł. = 23zł.
prowizja standardowa wynosi (nie wiem co to za dział u ciebie, ale u mnie 12%) = 2,76zł.
prowizja dodatkowa 80% od standardowej za sprzedaż oferty wyróżnionej = 2,21 zł.
Razem prowizja 4,97zł.
Produkt za 8zł. - 4,97zł. = 3,03zł.
3,03 dochód brutto, należy jeszcze odjąć VAT, koszt zakupu produktu, prowizję od wybranej płatności AllegroPay przez klienta, koszt opakowania i czasu poświęconego na wysyłkę i podzieloną opłatę 19zł. na ilość sprzedanych sztuk.