anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego pomimo dodania opcji i punktu odbioru osobistego, kupujący nie widzą u mnie takiej żliwośc?

MAMY ROZWIĄZANIE!
LussoPets
#7 Wielbiciel#

Dlaczego pomimo dodania opcji i punktu odbioru osobistego, kupujący nie widzą u mnie takiej możliwości?

Sprawdziłem wszystko, dodałem magazyn ,punkt odbioru, dodałem opcje odbioru osobistego a kupujący nie mają możliwości zaznaczenia tej opcji. 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @LussoPets. Rzeczywiście na liście punktów nie ma do wyboru opcji Odbiór osobisty, nawet po rozwinięciu opcji ''Zobacz wszystkie na mapie'' - skonsultuję to i niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@LussoPets, problem nie powinien już występować - system potrzebował trochę czasu, aby zaktualizować informacje w Twoich cennikach. Aktualnie punkt odbioru osobistego jest widoczny na liście dostaw przy finalizacji zamówienia. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
LussoPets
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo za rzetelną i fachową pomoc

oznacz moderatorów