anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego skoro nie mogę wypłacić środków, Allegro wymaga, abym wysłała towar do kupującego?

agnbur0784
#7 Wielbiciel#

Dlaczego jeśli allegro anulowało wypłatę PayU za zakupiony towar przez klienta, to ja mam wysłać klientowi towar, skoro nie otrzymałam za to środków??? Z winy allegro 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

mdrogeria
#21 Demiurg#

@agnbur0784 jeśli status płatności jest inny niż ,, opłacone ,, nie ciąży na Tobie obowiązek finalizowania transakcji  ,chyba ,że podałeś nr. swojego konta i środki wpłynęły tam . .

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@mdrogeria  Mi się wydaje ze on nie może wypłacić z AF.

@agnbur0784  Bo takie są zasady. Jeżeli nie możesz wypłacić z Allegro finanse to masz jeszcze opcje przekazu pocztowego tych pieniędzy.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@serwis-texas no ... jedna literka mi uciekła . @agnbur0784 środki masz tu https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji i nikt Ci ich nie zabierze , jeśli tak to wygląda paczkę musisz wysłać .

oznacz moderatorów

agnbur0784
#7 Wielbiciel#

Allegro zawiesiło mi konto nie podając żadnego powodu, wczoraj środki zleciłam do wypłaty, lecz dowiedziałam się, że mimo zweryfikowanego konta anulowali wypłatę. Dlatego ja się pytam z jakiej racji mam wysłać paczkę klientowi skoro z winy allegro anulowali mi wypłatę środków niech allegro się tłumaczy klientowi bo ja nadarmo nie będę ich wysyłała 

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Dziewczyny, no czuje że tu jest jakieś drugie dno 🙂

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@agnbur0784 Zawarłeś umowę z kupującym i dlatego jak zapłacił to powinien otrzymać towar> logiczne?

oznacz moderatorów

agnbur0784
#7 Wielbiciel#

Okej, ale nie za darmo. Klient zapłacił, a ja nie dostałem zapłaty od allegro, więc to logiczne że za free nie będę wysyłać 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@agnbur0784 Twoje konto zostało zablokowane, a powód blokady wyjaśniony w sprawie nr 28277426. Kupujący opłacił zamówienie, więc powinien otrzymać towar. 
Kwestie blokady można wyjaśniać jedynie z Działem bezpieczeństwa, więc poczekaj proszę na naszą odpowiedź w korespondencji o numerze 28277426.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

agnbur0784
#7 Wielbiciel#

Kupujący nie otrzyma towaru dopóki nie dostanę środków od was, mimo, zweryfikowanego konta kazaliscie mi dodatkowo się zweryfikować absurd. Jeśli konto nie zostanie odblokowane sprawa trafi do urzędu UOIK 

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@agnbur0784: juz sie tam wszyscy wystraszyli Twoją groźbą 😉

Widzę, że jak chce się zachować zdrowie psychiczne w dobrej kondycji to trzeba sie trzymac od sprzedaży z dalekaaaaa. Wystarczy, że zakupy potrafią zryć beret 🤔

oznacz moderatorów

agnbur0784
#7 Wielbiciel#

Zobaczymy.

oznacz moderatorów