Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zniknął smart z moich ofert. Podejrzewam, że przyczyną był zakup produktu, który był realizowany na specjalne zamówienie klientki. W związku z tym został wysłany kilka dni później niż czas deklarowany wysyłki gotowego produktu. Wszystkie informacje są oczywiście w korespondencji z klientką. Co mam zrobić, żeby odzyskać smart?
@gamamag Twoje oferty nie mają oznaczenia Smart, ponieważ nie udostępniłeś w nich metod dostawy z dwóch różnych grup oraz nie dodajesz co najmniej 50% listów przewozowych w wymaganym terminie. Musisz spełnić przynajmniej jeden z tych dwóch warunków, więc zadbaj proszę o dodwanie listów przewozowych do zamówień lub obok dostaw do paczkomatów dodaj jeszcze jedną formę np. Orlen paczkę albo UPS Odbiór w Punkcie.
Obawiam się, że w tym przypadku automatyczna odpowiedź, którą już widziałam w kilku miejscach nie pomoże. Klienka kupiła produkt 20 stycznia jeszcze ze smartem. Nie zmieniałam od tej pory nic w ofercie, więc nie jest to kwestia opcji dostaw.
@gamamag weryfikacja czy Twoje oferty spełniają warunki Smart odbywa się codziennie, więc to jest kwestia dostaw. Jeśli zrobisz to o czym pisałam powyżej oferty ponownie będą oznaczone jako Smart.