Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jeżeli czyta to ktoś z Allegro to mam proste pytanie . Kiedy w zamówieniu do sprzedawcy pojawi się pełna informacja o pobieranych opłatach. Bo wasze prowizje to lekka paranoja jest . Każdy biznes powinien mieć uczciwe zasady , a wy jako Allegro podkreślacie to w każdym E-mailu. Choć wasz oficjalny sklep Allegro z uczciwymi zasadami wobec sprzedawców, nie ma nic wspólnego. Tak naprawdę, jako sprzedawca sprzedając przykładowo produkt za 100 zł nie jestem w stanie powiedzieć ile mi zabraliście zabraliście. Bo to zależy, czy nabywca ma smarta , czy nie ma , czy za pobraniem , czy na odroczoną płatność . Czy kupił rano czy wieczorem . Przecież takie skomplikowane zasady wymyślacie tylko po to aby się w tym zgubić . A co mnie obchodzi jako sprzedawcę , jak klient płaci ??
Stworzyliście kalkulator opłat , który w zasadzie nic uczciwie nie oblicza.
Dlaczego też nie informujecie, w opisie oferty dla klienta , że jesteście pośrednikiem i pobieracie prowizję. Boicie się prawdy ?
@Maxsklep24 nie boimy się prawdy, ale jak każda firma działająca na rynku funkcjonujemy aby zarabiać. Rozumiem, że masz swoje uwagi dotyczące kalkulatora opłat dla sprzedawców, ale wyjaśnij mi proszę po co mamy informować kupującego jakie opłaty ponosi sprzedawca? Czy jak idziesz do sklepu stacjonarnego to sprzedawca informuje Cię przy każdym zakupie jakie opłaty ponosi?
Sprzedawca w sklepie stacjonarnym nie jest pośrednikiem. A to jednak różnica...
A Pani moderatorka , to jakoś pominęła wątek uczciwych zasad w kontekście "Oficjalnego sklepu Allegro"
@Maxsklep24 pominęłam kwestię Oficjalnego Sklepu Allegro, bo cokolwiek tutaj napiszę o równych zasadach, masz już własną opinię na ten temat.