anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego wynik wysłanych przesyłek spada mi skoro bardzo tego pilnujemy i wysyłamy natychmiast?

delis78
#8 Zapaleniec#

Nie wiem jak to się dziej, ale spada mi procent w wynikach sprzedazowych za wysyłkę w terminie.

Wysyłamy je natychmiast!

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

mdrogeria
#21 Demiurg#

delis78 pobierz sobie zestawienie i zweryfikuj 

oznacz moderatorów

delis78
#8 Zapaleniec#

nie wiem, czy kiedyś próbowałeś to odczytać?

oznacz moderatorów

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@delis78 

Da się. Przyjemne to jak leczenie kanałowe u dentysty, ale - podobnie jak ono - wykonalne. Wystarczy załapać, w którym miejscu powinno być "tak" albo "nie", reszta już jest z górki.

oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

Ustawienie wysyłki na 24h jest ryzykowne. Allegro liczy to inaczej niż podpowiada Ci logika,

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@akcesoria-net-pl  Dokładnie. Liczenie Allegro to jedno, różnie też to bywa z przewoźnikami. Swoje przesyłki pocztowe dostarczam z reguły rano, jednak nadania masowe ruszają dopiero o 13  i bywa że do systemu są wprowadzane grubo po 15. A w Allegro zegar tyka 😂

_____________
Kama
oznacz moderatorów

delis78
#8 Zapaleniec#

A może mi zaniża jak klient zakupi w piątek wieczorem a ja wyślę dopiero w poniedziałek?

oznacz moderatorów

accadia
#13 Ambasador#

Jaki masz ustawiony czas wysylki? (24h czy natychmiast).

Pisalem ostatnio w tej sprawie do pomocy, aby mi dokaldnie wyjasnili - i tak:

- jesli masz ustawione 24h - masz czas na nadanie do konca nastepnego dnia roboczego

- jesli masz ustawione natychmiast (jednoczesnie musisz miec ustawiona graniczna godzine) - to zamowienia zlozone do tej godziny musisz wyslac tego samego dnia

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@delis78  Przede wszystkim to masz dziwaczne cenniki.

Jakim cudem taką fontannę chcesz wysłać paczkomatem, automatem pocztowym czy listem poleconym ?

https://allegro.pl/oferta/fontanna-ogrodowa-trawers-najwyzsza-jakosc-9103132663

Może wysyłasz innymi metodami niż masz w zamówieniu i stąd problemy ?

_____________
Kama
oznacz moderatorów

delis78
#8 Zapaleniec#

Tak, masz rację musze cennik poprawić .jednak na chwilę obecną problem dotyczy tylko produktów o małym gabarycie.

oznacz moderatorów

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@delis78 

Jak się trafi klient na fontannę, żądający dostawy do paczkomatu, to problem się rozszerzy.

Zmień cennik jak najszybciej. Jeśli nie daj Bóg nie zdążysz, wyślij fontannę kurierem w cenie paczkomatu albo listu - oczywiście informując klienta o zmianie sposobu dostawy.

 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@delis78 dodajesz numery przesyłek do zamówień? 🙂

oznacz moderatorów

delis78
#8 Zapaleniec#

jestem smart, wysyłam z zakładki "zamówienia od kupujących" potem "akcja" , następnie "przesyłka" i nr przesyłki sam się pokazuje bo mam konta powiązane z przewoźnikami. czy nr przesyłek jeszcze raz muszę "wklejać" skoro one tam widnieją?

oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

@delis78 Nie, w tej sytuacji numery przesyłek już są. Zwróć jeszcze uwagę na godzinę odbioru przesyłki od Ciebie i czy o tej godzinie wchodzi do syystemu.

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

delis78 - Generalnie to trudno się wypowiedzieć w tej sytuacji.

Jak pisze Kaliope_Brzeg - Twój cennik wysyłek to jest czysta fikcja. Ceny, sposoby wysyłki - chyba wyssane "z palca".

Może zaczniesz od uporządkowania swoich ofert.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@delis78 

Najpierw sprawdź, CO obniżyło Ci ocenę  - jak sugeruje @mdrogeria 

Potem sprawdź, czy to się zgadza (czyli czy firma przewozowa wprowadziła w terminie numer tej przesyłki, która obniża Ci statystyki w zestawieniu).

Na końcu - jeśli pierwsze i drugie się nie zgadza - reklamacja do Allegro.

oznacz moderatorów

delis78
#8 Zapaleniec#

Jak zaglądam do "zamówień od klientów" to w przeciągu 5 minut od wypisania listu przewozowego pojawia się ikonka z informacją o nr przesyłki, także klient od razu już wie jaki jest jej nr. Paczki zamówione do 14 wysyłamy tego samego dnia - nawet w piątek choć w opisie jest inaczej. Na milion procent nie było takiej przesyłki,która mogłaby zaniżyć mi procent tym bardziej, że nie wysyłamy ich mnóstwo.

oznacz moderatorów