Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie wiem jak to się dziej, ale spada mi procent w wynikach sprzedazowych za wysyłkę w terminie.
Wysyłamy je natychmiast!
delis78 pobierz sobie zestawienie i zweryfikuj
nie wiem, czy kiedyś próbowałeś to odczytać?
Da się. Przyjemne to jak leczenie kanałowe u dentysty, ale - podobnie jak ono - wykonalne. Wystarczy załapać, w którym miejscu powinno być "tak" albo "nie", reszta już jest z górki.
Ustawienie wysyłki na 24h jest ryzykowne. Allegro liczy to inaczej niż podpowiada Ci logika,
@akcesoria-net-pl Dokładnie. Liczenie Allegro to jedno, różnie też to bywa z przewoźnikami. Swoje przesyłki pocztowe dostarczam z reguły rano, jednak nadania masowe ruszają dopiero o 13 i bywa że do systemu są wprowadzane grubo po 15. A w Allegro zegar tyka 😂
A może mi zaniża jak klient zakupi w piątek wieczorem a ja wyślę dopiero w poniedziałek?
Jaki masz ustawiony czas wysylki? (24h czy natychmiast).
Pisalem ostatnio w tej sprawie do pomocy, aby mi dokaldnie wyjasnili - i tak:
- jesli masz ustawione 24h - masz czas na nadanie do konca nastepnego dnia roboczego
- jesli masz ustawione natychmiast (jednoczesnie musisz miec ustawiona graniczna godzine) - to zamowienia zlozone do tej godziny musisz wyslac tego samego dnia
@delis78 Przede wszystkim to masz dziwaczne cenniki.
Jakim cudem taką fontannę chcesz wysłać paczkomatem, automatem pocztowym czy listem poleconym ?
https://allegro.pl/oferta/fontanna-ogrodowa-trawers-najwyzsza-jakosc-9103132663
Może wysyłasz innymi metodami niż masz w zamówieniu i stąd problemy ?
Tak, masz rację musze cennik poprawić .jednak na chwilę obecną problem dotyczy tylko produktów o małym gabarycie.
Jak się trafi klient na fontannę, żądający dostawy do paczkomatu, to problem się rozszerzy.
Zmień cennik jak najszybciej. Jeśli nie daj Bóg nie zdążysz, wyślij fontannę kurierem w cenie paczkomatu albo listu - oczywiście informując klienta o zmianie sposobu dostawy.
@delis78 dodajesz numery przesyłek do zamówień? 🙂
jestem smart, wysyłam z zakładki "zamówienia od kupujących" potem "akcja" , następnie "przesyłka" i nr przesyłki sam się pokazuje bo mam konta powiązane z przewoźnikami. czy nr przesyłek jeszcze raz muszę "wklejać" skoro one tam widnieją?
@delis78 Nie, w tej sytuacji numery przesyłek już są. Zwróć jeszcze uwagę na godzinę odbioru przesyłki od Ciebie i czy o tej godzinie wchodzi do syystemu.
delis78 - Generalnie to trudno się wypowiedzieć w tej sytuacji.
Jak pisze Kaliope_Brzeg - Twój cennik wysyłek to jest czysta fikcja. Ceny, sposoby wysyłki - chyba wyssane "z palca".
Może zaczniesz od uporządkowania swoich ofert.
Najpierw sprawdź, CO obniżyło Ci ocenę - jak sugeruje @mdrogeria
Potem sprawdź, czy to się zgadza (czyli czy firma przewozowa wprowadziła w terminie numer tej przesyłki, która obniża Ci statystyki w zestawieniu).
Na końcu - jeśli pierwsze i drugie się nie zgadza - reklamacja do Allegro.
Jak zaglądam do "zamówień od klientów" to w przeciągu 5 minut od wypisania listu przewozowego pojawia się ikonka z informacją o nr przesyłki, także klient od razu już wie jaki jest jej nr. Paczki zamówione do 14 wysyłamy tego samego dnia - nawet w piątek choć w opisie jest inaczej. Na milion procent nie było takiej przesyłki,która mogłaby zaniżyć mi procent tym bardziej, że nie wysyłamy ich mnóstwo.