Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprawa dotyczy negatywnej opini wystawionej przez kupujacego. Klient kupil produkt pelnowartosciowy nowy na opakowaniu ktorego producent opisal iz dany produkt jest wodoodporny. Klient po miesiacu wystawil sprzedajacemu negatywne polecenie piszac w komentarzu iz produkt nie jest wg klienta wodoodporny. Moim zdaniem taka opinia powinna byc zawarta w opiniach i recenzjach produktu i nie powinna miec wplywu na negatywne polecenie sprzedajacego. Allegro nic z tym nie robi.
@kosmetykipk Wiele już tu było tego rodzaju wątków, uzasadnienie- ty sprzedajesz, ty odpowiadasz, ale coś się zmienia w komentarzach:
Od kiedy: 6 września 2021
Gdy kupujący chce usunąć komentarz do transakcji i kontaktuje się z nami w tej sprawie – usuwamy go na jego prośbę. Dlatego zaktualizujemy zapis o tym w regulaminie.
Cel: względy bezpieczeństwa (artykuł 14.1 Regulaminu Allegro, litera h).
ok ja rozumiem ze ja odpowiadam za sprzedawany produkt ale skoro producent podaje iz produkt jest przykladowo wodoodporny i ja tak wystawiam opis a komus przytrafi ze jednak nie jest wodoodporny to jaki ja mam na to wplyw??? od tego sa opinie i recenzje produktow a nie polecenia sprzedajacego co moze rzutowac na jego reputacje oraz sprzedaz. Takie jest moje zdanie.
@kosmetykipk Odpowiadasz przed kupującym za jakość produktu, za jego opis, za wszystkie jego cechy, więc jeśli piszesz, że produkt jest wodoodporny, a nie jest, kupujący może o tym napisać w komentarzu. Jeżeli producent kłamie, to ty nie możesz powtarzać tych kłamstw.
a jezeli producent nie klamie a wczesniejsze opinie produktu sa pozytywne albo kupujacy nie stosuje sie do sposobu uzycia podanego przez producenta....wynika z tego ze kazdy kupujacy moze wystawic negatywa dla sptzedajacego wg subiektynej oceny badz wlasnegi widzimiesie a co najgorsze moze w taki sposob nacigac szantazowac sprzedajacego...jeszcze raz powtorze opinia odnosnie wlasciwosci produktu powinna byc zawarta w opiniach i recenzjach produktu a nie w ocenie sprzedajacego. moim zdaniem jest to duzy blad Allegro gdyz moze prowadzic do naduzyc ze strony kupujacych.
Tak, każdy kupujący może wystawić subiektywną ocenę transakcji, wynika to z regulaminu. Opinie nie powinny być (choć mogą być) wystawione produktowi, ponieważ wtedy wielu sprzedawców tandety miałoby same pozytywne oceny.
No dobrze ok zgodze sie ale skoro ktos kupuje produkt to wlasnie po to sa opinie produktowe a nie calosciowa ocena transakcji i ta wlasnie ocena moze rzutowac na Twoje byc lub nie byc w tym biznesie. Czytam opinie o produkcie skoro jest negatywna w przewazajacej wiekszosci to nie kupuje i wtedy sprzedawca nie bedzie sprzedawal tandetnego produktu bo nikt go nie kupi...
A co w przypadku gdy klient kupuje produkt koloru białego i już wcześniej było kilkaset transakcji tego przedmiotu i nikt nie zgłaszał zastrzeżeń co do koloru, ale akurat ten jeden klient twierdzi że produkt jest niebieski i wystawia negatywa w którym pisze że opis i sprzedawca wprowadził go w błąd bo miał być biały kolor, a on otrzymał przedmiot w kolorze niebieskim?
Według mnie ciężko będzie dla allegro wprowadzić jakieś rozwiązanie, odnośnie takich komentarzy i opinii, ale na obecną chwilę każdy kupujący może wystawić " nie polecam" i napisać że zamawiał toster, a w przesyłce był diabeł tasmański....
Brak jakiejkolwiek ochrony sprzedawcy przed nieuczciwymi klientami ...koniec kropka.
Kolega/Koleżanka to tu chyba nowy jest ? 😉
tak nowy...ale wiele slyszalem na temat praktyk klientow a Allegro nic z tym nie robi zupelnie.